مدیرکل بهزیستی استان زنجان :

طی سال گذشته ۱۷۰ واحد مسکونی به افراد واجد شرایط واگذار شده است

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۶۲۸۷
طی سال گذشته ۱۷۰ واحد مسکونی به افراد واجد شرایط واگذار شده است
محمد محمد ی قیداری ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه ۲۲ تا ۲۹ تیرماه هفته بهزیستی نامگذاری شده است، گفت: شعار هفته بهزیستی در سال جاری شامل سه محور اساسی هوشمندسازی، محله محوری، سلامت اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طی سال گذشته ۱۷۰ واحد مسکونی به افراد واجد شرایط به مبلغ بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ تومان به مدد جویان در زنجان واگذار شده است.

وی اظهار کرد: هوشمند سازی با توجه به رشد تکنولوژی و استفاده از فناوری‌های روز در مجموعه و با توجه به شعار ارائه خدمات به مددجویان در منزل، بهزیستی تلاش می‌کند خدمات لازم را در این بخش ارائه دهد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تقویت و راه‌اندازی سامانه ثبت الکترونیکی مددجویان و استفاده از خدمات دولت الکترونیک در دستور کار این نهاد است.

محمدی قیداری تاکید کرد: محله محوری هدف ظرفیت سازی، تشکیل و توسعه گروه‌های مردمی، افزایش سطح مشارکت اجتماعی، ترویج و توسعه رویکرد یادگیری و تغییرات اجتماعی در محله، آگاه سازی و توسعه ظرفیت‌های محلی به منظور ارتقای سلامت اجتماعی است.

وی افزود: در محور سوم سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی بوده و زیربنایی‌ترین عامل پیشرفت و تکامل جامعه سلامت جسم، جان و روان سرمایه‌های انسانی است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: بالندگی هر کشور در گرو برخورداری از انسان‌های دارای سلامت اجتماعی است.

محمدی قیداری با بیان اینکه طی سال ۹۸ نیز ۱۱۹ واحد مسکونی با مبلغ بیش از یک میلیارد تومان کمک بلاعوض به مددجویان تحت پوشش واگذار شده است، گفت: طی سال گذشته نیز ۱۷۰ واحد مسکونی به افراد واجد شرایط به مبلغ بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ تومان به مدد جویان واگذار شده است.

وی از افتتاح کارگاه توانمندسازی معتادین بهبود یافته شهر زنجان خبر داد و افزود: با افتتاح این کار گاه برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به استقرار دو مرکز مشاوره ژنتیک در دو شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد معلولیت‌ها ناشی از اختلالات ژنتیکی است.

محمدی قیداری تصریح کرد: طبق قانون دانشگاه‌های علوم پزشکی باید مراکز مشاوره ازدواج را راه‌اندازی کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز