مدیر کل کانون استان زنجان بیان کرد:

توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین آینده سازان میهن اسلامی

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۸:۳۶
کد خبر: ۱۲۴۱۳۲۰
توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین آینده سازان میهن اسلامی
مدیرکل کانون استان زنجان در حاشیه برنامه‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان، با اهدای لوح یادبود از حماسه خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد و بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین آینده سازان میهن اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علیرضا نوری مدیر کل کانون استان به پاس قدردانی از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهیدان با خانواده‌های شهید حسین تجزیه‌چی، ابوالفضل لطفی و فرهاد تاران از شهدای بیت‌المقدس دیدار و با اهدای لوح یادبود از حماسه خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد و بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین آینده سازان میهن اسلامی تاکید کرد.
در این دیدار که از سه خانواده شهید بود حجت الاسلام و المسلمین سلطانی امام جماعت کانون پرورش فکری استان و مقیمی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگری حضور داشتند.
علیرضا نوری، خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و جانبازان عرصه دفاع مقدس را سرمایه‌های بزرگ برای جامعه دانسته و اظهار امیدواری کرد اقدامات و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گامی موثر در زمینه تبیین مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس باشد.
وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند،اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.
نوری خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان، پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز