با حضور کلیه مدیران مدارس شهرستان خرم دره:

دوره ی آموزشی سامانه سناد برگزار شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۹:۳۶
کد خبر: ۷۳۱۰۷۵
دوره ی آموزشی سامانه سناد برگزار شد
دوره ی آموزشی با محوریت آموزش سامانه سناد با حضور کلیه مدیران سه مقطع، در سالن کنفرانس برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با حضور کلیه مدیران مدارس شهرستان خرم دره، دوره ی آموزشی سامانه سناد برگزار شد.
در این جلسه که با حضور محمدی خواه کارشناس طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، مجید عزیزی معاون پرورشی و تربیت بدنی، بهزاد مهدیخانی معاون آموزش، رضا اثباتی کارشناس رزیابی عملکرد و محمد بابایی کارشناس آمار ،حجت اله مرسلی کارشناس مسئول آموزش و نصراله هادیلو کارشناس آموزش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خرم دره همراه بود، مراحل ثبت نام و ثبت مشخصات دانش آموزان  در این سامانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه بهزاد مهدیخانی به عنوان معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خرم دره در اولین جلسه رسمی با مدیران، ضمن عرض خداقوت به مدیران و بیان سلسله اصولی که مد نظر تیم آموزش خواهد بود، اصلی ترین موضوع جاری در معاونت آموزشی را بحث هدایت تحصیلی عنوان نمود و ارز توزیع نمون برگ های هدایت تحصیلی دانش آموزان از تاریخ 27 تیر خبر داد.
وی در این خصوص همراهی مدیران مدارس متوسطه دوره اول را در بحث هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه ی نهم بسیار ضروری و مهم تلقی نمود و نقش مشاوران را نیز انکار ناپذیر خواند.

محمد بابایی کارشناس آمار آموزش و پرورش شهرستان خرم دره در حاشیه این دوره آموزشی از ثبت نام 8 هزار دانش آموز در سامانه سناد خبر داد و افزود: پیش بینی می شود تا شروع سال تحصیلی جدید حدود 13 هزار دانش آموز در سامانه ثبت نام شوند.

در پایان جلسه مدیران به بیان مسائل و سوالات خود در زمینه سامانه سناد پرداختند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز