مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

همزمان با ماه محرم بهزیستی استان زنجان آماده دریافت نذورات خیرین است

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۵:۵۳
کد خبر: ۷۵۳۸۶۴
همزمان با ماه محرم بهزیستی استان زنجان آماده دریافت نذورات خیرین است
محمد محمدی گفت : یکی از مهمترین آموزه‌های دین مبین اسلام دستگیری از نیازمندان و مستمندان است و همواره مردم استان زنجان به این توصیه بزرگان دینی توجه ویژه داشته و پیشگام بوده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ همزمان با آغاز ماه محرم ، بهزیستی استان زنجان آمادگی لازم جهت دریافت نذورات و کمک های انسان دوستانه خیرین به نیازمندان ، معلولین و اقشار آسیب پذیر تحت پوشش بهزیستی استان زنجان بصورت نقدی و غیر نقدی را دارد.

محمد محمدی گفت : یکی از مهمترین آموزه‌های دین مبین اسلام دستگیری از نیازمندان و مستمندان است و همواره مردم استان زنجان به این توصیه بزرگان دینی توجه ویژه داشته و پیشگام بوده اند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌هایی برای جمع‌آوری نذورات مردمی توسط این اداره کل افزود : از ابتدای ماه محرم بهزیستی آمادگی لازم برای جمع‌آوری و دریافت نذورات مردمی بصورت نقدی و غیر نقدی را دارد .

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در ماه محرم خیرین شهرستانهای زنجان ، ابهر ، خدابنده ، خرمدره و طارم مبلغ 927 میلیون و 800 هزار ریال به صورت نقدی به بهزیستی استان زنجان کمک نمودند اظهار نمود: جلب و جذب کمک های های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولین نقش بسزایی داشته و کلیه نذورات اهدائی از سوی خیرین بین نیازمندان ،سالمندان ،ایتام و دیگر مددجویان توزیع می گردد.

این مقام مسئول تحت پوشش قرار دادن ایتام را از دیگر راههای مشارکت های مردم خیر زنجان معرفی نمود و ابراز داشت: خیرین در اجرای طرح حامی تعدادی از کودکان ایتام و سایر کودکان پیش قدم بوده اند و در شش ماهه نخست سال 47 خیر نزدیک به 60 کودک بی سرپرست و بدسرپرست را تحت حمایت خود قرار داده اند.

محمدی با اشاره به برگزاری عزاداری پرشور مردم حسینی زنجان در ماه محرم خاطر نشان کرد: با هماهنگی هیئت مدیره حسینیه اعظم زنجان و مسجد زینبیه و تهیه حواله گوشت نذری و توزیع در بین مددجویان بسیاری از جامعه هدف بهزیستی از گوشت قربانی بهره مند خواهند شد.

وی اظهار امیدواری نمود: با مشارکت مساجد و همچنین هدایت خیرین به سمت جامعه هدف بهزیستی شاهد رفع مشکلات مددجویان در زمینه مسکن،درمان و دیگر هزینه های معیشتی باشیم.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان ادامه داد : مردم نوعدوست و خیرمی توانند مشارکت های نقدی خود را به حساب 210091434524111 نزد بانک توسعه تعاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان ویا به شماره کارت مجازی 5029081010321806 واریز نمایند.

وی با بیان اینکه در محرم سال گذشته مشارکت غیر نقدی و خدماتی خیرین مبلغی به ارزش 1 میلیارد و 860 میلیون ریال بوده است تصریح نمود: همچنین مردم مؤمن و حسینی زنجان در ماه محرم بیش از دو میلیارد و 788 میلیون ریال به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر تحت پوشش بهزیستی بصورت نقدی و غیر نقدی کمک نمودند.

وی گفت :شهر زنجان بدلیل برگزاری دسته پرشور عزاداری حسینیه اعظم در این شهر به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی نام گذاری شده است.

 

 

 

نظر شما