به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت:

دیدار مسئولین آموزش و پرورش استان زنجان با فرمانده نیروی انتظامی

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۶:۰۶:۲۰
کد خبر: ۷۶۳۶۷۳
دیدار مسئولین آموزش و پرورش استان زنجان با فرمانده نیروی انتظامی
مریم رشتچی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به همکاری تنگاتنگ پرسنل نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در برقراری آرامش در محیط های آموزشی، از زحمات نیروهای انتظامی تشکر کرد و گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم در اقصی نقاط کشور است و تربیت نسل جدید و آینده سازان کشور هم در سایه این امنیت ممکن می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مسئولین آموزش و پرورش استان با سردار آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار کردند.
 در راستای گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، مسئولین آموزش و پرورش استان با سردار علی آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار کردند.

در این دیدار مریم رشتچی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به همکاری تنگاتنگ پرسنل نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در برقراری آرامش در محیط های آموزشی، از زحمات نیروهای انتظامی تشکر کرد و گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم در اقصی نقاط کشور است و تربیت نسل جدید و آینده سازان کشور هم در سایه این امنیت ممکن می شود.

وی بر تداوم همکاری های بین دو دستگاه تاکید کرد و افزود: نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت و آرامش برای مردم، در عرصه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی، گامهای موثری برداشته است که نتیجه آن را طی سالهای اخیر شاهدیم.

در این دیدار علی آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان هم ضمن تقدیر از زحمات معلمان استان در عرصه تعلیم و تربیت، تربیت نسل جدید را امری خطیر و ارزشمند دانست و گفت: کار تعلیم و تربیت، کاری بس عظیم و البته دشوار است  و تمامی خانواده ها هم چشم امیدشان به مدرسه است تا پرورش یافتگان مدرسه، آینده ای روشن و پربار را برای جامعه ما رقم زنند.

وی ارزش کار معلمی را بسیار والا خواند و افزود: در کلام بزرگان دین و مکتب ما، به امر مقدس تربیت تاکیدات بسیاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز