ضمن گرامیداشت روز دانشجو:

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترکی؛ روز دانشجو را روز آرمان‌خواهی پویندگان راه علم توصیف کردند

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۷:۱۸
کد خبر: ۷۸۴۶۳۰
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترکی؛ روز دانشجو را روز آرمان‌خواهی پویندگان راه علم توصیف کردند
آیت اله علی خاتمی و فتح اله حقیقی در پیام مشترکی، ضمن گرامیداشت روز دانشجو، تاکید کردند: نعمت‌های بزرگی همچون رشد علمی کشور و دستیابی به پیشرفت خیره‌کننده در زمینه های مختلف، مرهون تلاش ها و پایدارای های هزاران دانش‌آموز، دانشجو و دانشمند ایرانی در طول تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  آیت اله علی خاتمی و فتح اله حقیقی در پیام مشترکی، ضمن گرامیداشت روز دانشجو، تاکید کردند: نعمت‌های بزرگی همچون رشد علمی کشور و دستیابی به پیشرفت خیره‌کننده در زمینه های مختلف، مرهون تلاش ها و پایدارای های هزاران دانش‌آموز، دانشجو و دانشمند ایرانی در طول تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است.

در متن این پیام آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

نام دانشجو در عرصه تاریخ همواره با فداکاری و مجاهدت علمی عجین شده است.
دانشجویان، جوانان بیدار و آزادی خواهی هستند که همواره با روحیه آرمان‌خواهی، بر تارک سپهر ایران اسلامی همواره درخشانند و نام و آوازه خود را جاودان نموده‌اند و  16  آذرماه فرصت مغتنمی است برای پاسداشت این مجاهدت عظیم.
بی‌شک نعمت‌های بزرگی همچون رشد علمی کشور و دستیابی به پیشرفت خیره‌کننده در زمینه های مختلف، همه‌ مرهون تلاش ها و پایدارای های هزاران دانش‌آموز، دانشجو و دانشمند ایرانی در طول تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است.
جوانان غیوری که نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروز هم با استمرار راه پر برکت‌شان، درخت تنومند علم و اندیشه در کشور هر روز بارورتر می شود و دست نیاز و وابستگی ما از بیگانگان در علم و دانش و اندیشه کوتاه‌تر.
دانشجویان و دانش‌آموزان آگاه و همیشه در صحنه با تاسی از فرامین امام راحل و رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آینده‌سازان و سردمداران تعالی و پیشرفت در کشور محسوب می شوند و با فعالیت های ارزشمند خود در جهت تولید علم، پژوهش و فرهنگ موجب سربلندی و افتخار کشور در عرصه های جهانی و بین المللی هستند.
امید است درخشش این مبارزان عرصه دانایی همواره بر تارک جهان پایدار و پرفروغ بماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز