مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

ارسال بیش از ۷۵۰ میلیون ریال کمک های مردمی بهزیستی به سیل زدگان خوزستان

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۳:۱۴
کد خبر: ۸۳۵۱۳۲
ارسال بیش از ۷۵۰ میلیون ریال کمک های مردمی بهزیستی به سیل زدگان خوزستان
محمد محمدی گفت: این کمک‌های مردمی شامل اقلام مورد نیاز سیل زدگان از قبیل فرش، پتو، موادغذایی وخوراکی، بهداشتی و... به ارزش 650 میلیون ریال و مبلغ 100 میلیون ریال نیز کمک ها نقدی است که به سیل زدگان استان خوزستان تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت : مردم استان زنجان ضمن اعلام همدردی با هموطنان سیل زده ، اقدام به ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی بشردوستانه به ارزش بیش از 750میلیون ریال به سیل‌زدگان نمودند .به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی گفت: این کمک‌های مردمی شامل اقلام مورد نیاز سیل زدگان از قبیل فرش، پتو، موادغذایی وخوراکی، بهداشتی و... به ارزش 650 میلیون ریال و مبلغ 100 میلیون ریال نیز کمک ها نقدی است که به سیل زدگان استان خوزستان تحویل داده می‌شود.

این مقام مسئول افزود : 100 میلیون ریال نیز به سازمان عتبات عالیات جهت پخت غذا به سیل زدگان ارسال شده است و همچنین جمعی از کارکنان این سازمان نیز حقوق 1 روز خود را به سیل زدگان اهدا نمودند

محمد محمدی با تقدیر از اعتماد مردم به سازمان بهزیستی تصریح نمود : مردم غیور زنجان در مواقع بحرانی، نوع دوستی مثال زدنی با هموطنان خود دارند و در کمک به مردم سیل زده نیز این امر را به اثبات رساندند.

وی یاد آور شد : بهزیستی استان زنجان مبلغ 500میلیون ریال نیز به صورت کمک های غیر نقدی جمع آوری و به هموطنان سیل زده لرستان ارسال نموده است
 مدیر کل بهزیستی با اشاره به این امر که باید از ظرفیت تشکل های مردمی موسسات خیریه ، مهاد کودک و مراکز غیر دولتی در مواقع بحران و کمک به سیل زدگان استفاده کنیم عنوان نمود : در این راستا  شماره کارت مجازی 5029081010321806 مشارکتهای مردمی جهت جذب کمکهای نقدی به هموطنان خسارت دیده در سیل اخیر در اختیار هموطنان قرار گرفته است .

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز