نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در جشنواره نشاط و امید:

به جوانان اعتماد کنیم/ جوانان مخاطبان بیانیه گام دوم انقلاب هستند

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۳:۲۷
کد خبر: ۸۳۷۵۹۹
به جوانان اعتماد کنیم/ جوانان مخاطبان بیانیه گام دوم انقلاب هستند
آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان عصر امروز در جشنواره نشاط و امید که به مناسبت هفته جوان برگزار شد، با اشاره به اینکه باید زندگی ما به گونه ای باشد که در دوران پیری از عمری سپری کرده‌ایم، راضی باشیم؟ اظهار کرد: اندیشه ورزیدن و فکر کردن لازمه تحقق این موضوع است ایشان با اشاره به اینکه جوان یک پیشران و سرشار از انرژی است.

به گزارش خبرگزاری برنا دراستان زنجان؛ آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان عصر امروز در جشنواره نشاط و امید که به مناسبت هفته جوان برگزار شد، با اشاره به اینکه باید زندگی ما به گونه ای باشد که در دوران پیری از عمری سپری کرده‌ایم، راضی باشیم؟ اظهار کرد: اندیشه ورزیدن و فکر کردن لازمه تحقق این موضوع است ایشان با اشاره به اینکه جوان یک پیشران و سرشار از انرژی است.

 وی با اشاره به اینکه جوان سرشار از انرژی است، تصریح کرد: دانش آموختگان و جوانان مخاطبان بیانیه گام دوم انقلاب هستند.
 نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه میدان و آینده برای جوانان بوده و گردانندگان چرخه سیاست اقتصاد و مدیریت جوان ها هستند، گفت: گله گذاری کوچک و تنگ نظری ها به کشور لطمه می‌زند.
 امام جمعه زنجان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دفاع مقدس نمونه روشنی از این اعتماد بوده است، افزود: بیش از ۹۰ درصد از شهدای ما را جوانها تشکیل دادند.
 آیت‌الله خاتمی ادامه داد: باید برای پیاده کردن گام دوم انقلاب وارد میدان شده و اکنون وقت گله گذاری نیست و باید دست در دست هم برای ایرانی آباد و آزاد تلاش نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز