در راستای ترویج ورزش در میان دانش آموزان استثنایی صورت گرفت؛

بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از اولین زمین احداث شده برای ورزش باچیبال

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۶:۲۸
کد خبر: ۸۵۷۴۳۹
بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از اولین زمین احداث شده برای ورزش باچیبال
ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان به همراه فاطمه باغبانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در راستای ترویج ورزش در میان دانش آموزان استثنایی، از اولین زمین احداث شده برای ورزش باچیبال بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان به همراه فاطمه باغبانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان روز یک شنبه نوزدهم خرداد ماه سال جاری از اولین زمین احداث شده برای ورزش باچیبال بازدید به عمل آورد.   

در این بازدید ذبیح اله تاراسی با اشاره به اهمیت ورزش در مدارس و نقش به سزای آن در پویایی و شادابی دانش آموزان و همینطور استقبال از ورزش باچیبال بر لزوم توجه هر چه بیشتر به ورزش های درون مدرسه ای تاکید کرد و خواستار برگزاری ورزش های پرهیجان و در عین حال کم هزینه نظیر باچیبال با عنوان حیاط پویا در مدارس شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در ادامه ضمن تقدیر از اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل، بابت حمایت در برگزاری ورزش باچیبال و معرفی آن در سطح کشور، خواستار گسترش آن در سطح مدارس شد.

فاطمه باغبانی رئیس اداره آموزش و رورش استان نیز در این بازدیدضمن تقدیر از همکاری های صمیمانه حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت استان در طول سال تحصیلی با این استان و با توجه به وجود استعدادهای کشوری در میان دانش آموزان با نیازهای ویژه،بر خرید وسایل ورزشی و تجهیز مدارس تاکید کرد و گفت: در صورت توجه ویژه به استعدادهای ورزشی دانش آموزان می توان در آینده نزدیک شاهد قهرمان های به نام در ورزش های مختلف علی الخصوص بوچیا و دو و میدانی بود.

 

نظر شما