رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان زنجان خبر داد:

حضور ورزشکاران زن و مرد زنجانی در اردوهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۴:۰۹
کد خبر: ۸۹۳۶۱۰
حضور ورزشکاران زن و مرد زنجانی در اردوهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر
مرادی از دعوت ورزشکاران زنجانی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران نیز خبر داد و افزود: سحر حیدری، لیلا ملکی، جده تاره، لیلا عباسی و رقیه امیری به عنوان بازیکن در این اردو از استان زنجان حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهدی مرادی با اشاره به پیگیری برنامه‌های هیات ورزشهای جانبازان و معلولان استان زنجان در رشته های مختلف، اظهار کرد: حضور ورزشکاران زنجانی در اردوهای مختلف تیم ملی ادامه دارد.

 رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان زنجان با بیان اینکه دو ورزشکار زنجانی در اردوهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر حضور دارند، ابراز کرد: مرتضی ابراهیمی و محسن بیگدلی همراه تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان جهت حضور در تورنمنت چهار جانبه ژاپن خود را آماده می‌کنند.

وی همچنین از مشخص شدن گروه بندی تیم ها در لیگ برتر و لیگ دسته یک خبر داد و گفت: بر همین اساس در گروه الف تیم کالسیمین زنجان با تیم مخابرات اصفهان، ملی و حفاری خوزستان، پگاه فارس همگروه شده است.

مرادی در ادامه از دعوت ورزشکاران زنجانی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران نیز خبر داد و افزود: سحر حیدری، لیلا ملکی، جده تاره، لیلا عباسی و رقیه امیری به عنوان بازیکن در این اردو از استان زنجان حضور دارند.

 رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان استان زنجان تصریح کرد: آزاده همایونپور نیز به عنوان مربی از استان زنجان در این اردو حضور دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز