دختر شیخ زکزاکی:

به برکت شروع حقیقیت اسلام در نیجریه، حضور زنان در صحنه‌های مختلف افزایش پیدا کرده است

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۵:۴۰
کد خبر: ۸۹۶۲۷۱
به برکت شروع حقیقیت اسلام در نیجریه، حضور زنان در صحنه‌های مختلف افزایش پیدا کرده است
بدیعه زکزاکی گفت:وقتی پدرم به مذهب شیعه گرایش پیدا کرد، مادرم از این موضوع اطلاعی نداشت.پدر مذهب شیعه را میان مردم برد و تلاش می‌کرد تا مردم نسبت به چیزی بی‌تفاوت نبوده و به دنبال یافتن پاسخی برای آن باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  بدیعه زکزاکی در برنامه «قبیله خورشید» که در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار شد گفت: تحصیلات خود را در مشهد مقدس ادامه می‌دهم. پدرم  شیخ زکزاکی یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ملاقات کرد.بعد از اینکه این دیدار ارزشمند صورت گرفت، شیخ زکزاکی صحبت‌هایی را با تک‌تک علمای نیجریه مبنی بر بازگشت به اسلام داشت اما متاسفانه قریب به اتفاق علمایی که در این دیدار حضور داشتند، اذعان کردند که مطرح کردن این موضوع در شرایط فعلی، دردسرساز خواهد بود.وی دومین دیدار خود را امام خمینی (ره) را نیز ترتیب داد و با ضبط صحبت‌های رهبر فقیدانقلاب اسلامی ایران وبردن آن در دانشگاه برای دعوت کردن دانشجویان به اسلام بود.

بدیعه زکزاکی گفت:وقتی پدرم به مذهب شیعه گرایش پیدا کرد، مادرم از این موضوع اطلاعی نداشت.پدر مذهب شیعه را میان مردم برد و تلاش می‌کرد تا مردم نسبت به چیزی بی‌تفاوت نبوده و به دنبال یافتن پاسخی برای آن باشند.

دختر شیخ زکزاکی در پایان سخنانش افزود: خوشبختانه به عینه مشاهده می‌کنیم که در دو سال اخیر مشارکت زنان در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی افزایش پیدا کرده و این به برکت شروع حقیقیت اسلام در نیجریه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز