رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان:

تعامل صنعت و دانشگاه باید در بستر مناسب قرار گیرد

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۲:۰۷
کد خبر: ۹۰۹۱۷۲
تعامل صنعت و دانشگاه باید در بستر مناسب قرار گیرد
حسن طغرانگار رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان: اکثر دانشجویانی که در دانشگاه علمی کاربردی واحد زنجان تحصیل می کنند شاغل هستند و در دانشگاه مهارت لازم درحوزه کاری خود را کسب می کنند. این دانشگاه رشته هایی را که نیاز استان است مورد توجه قرار می دهد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان در جمع خبرنگاران در محل دانشگاه علمی کاربردی واحد زنجان، بر تقویت  ارتباط بین دانشگاه  و صنعت تاکید کرد و گفت: دانشگاه و صنعت باید به‌عنوان ۲ بازوی مهم توسعه جامعه در کنار هم باشند. 

حسن طغرانگار اظهار داشت: دانشگاه نقش مهمی در تأمین نیازهای به‌روز صنعت دارد و باید برای تحقق این امر مهم مسئولان مدیریت و برنامه لازم را داشته باشند. 

وی گفت: تعامل صنعت و دانشگاه باید در بستر مناسب قرار گیرد و صنعت راهکارهای لازم برای این ارتباط را فراهم کند.  دانشگاه رسالت بسیار مهمی در تأمین نیاز صنایع دارد و می تواند با دانش روز در حوزه صنعت هنر نمایی کند.  برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله است و باید با برنامه مدون وارد عرصه شد. 

طغرانگارافزود: اکثر دانشجویانی که در دانشگاه علمی کاربردی واحد زنجان تحصیل می کنند شاغل هستند و در دانشگاه  مهارت لازم درحوزه کاری خود را کسب می کنند. این دانشگاه رشته هایی را که نیاز استان است مورد توجه قرار می دهد . دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان در سه محور آموزش، پژوهش و فناوری و فرهنگی و دانشجویی فعالیت می‌کند و این دانشجویان در المپیادها و مسابقات دانشجویی مقام های خوبی کسب می کنند. 

حسن طغرانگار رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان در پایان سخنانش افزود: سه هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان تحصیل می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز