مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری:

برگزاری جلسه هماهنگی و بررسی اقدامات انجام شده در راستای اجرایی نمودن پروژه SDI استان زنجان

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۱:۳۴
کد خبر: ۹۰۹۲۵۲
برگزاری جلسه هماهنگی و بررسی اقدامات انجام شده در راستای اجرایی نمودن پروژه SDI استان زنجان
در راستای انجام هماهنگی های لازم، بررسی اقدامات انجام شده، رفع موانع موجود و... برای اجرایی شدن پروژه SDI استان زنجان، جلسه ای با حضور فتحعلی بیگلو مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری، امینی معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر کارشناسان و صاحب نظران در روز سه شنبه مورخ 1398/07/16 برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتحعلی بیگلو مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری در این جلسه طی سخنانی به نقش پروژه SDI در ایجاد بانک اطلاعاتی نظام مند و یکپارچه از اطلاعات موجود در ادارات و دستگاه های اجرایی استان و همچنین جایگاه آن در بهبود کیفیت مدیریت شهری، برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت، مدیریت بحران و... اشاره نموده و افزود: با توجه به تاکید جناب آقای حقیقی استاندار محترم زنجان مبنی بر تسریع اجرای پروژه SDI در استان زنجان، ضرورت دارد هرچه سریعتر نسبت به رفع موانع و اجرایی شدن این پروژه اقدام شود.

وی در ادامه به تاکیدات مقام عالی استان در خصوص استفاده از تجربیات صاحب نظران به ویژه اساتید دانشگاهی و مشاوره با نخبگان در این باره اشاره نموده و خواستار اهتمام اعضای جلسه به این مهم شد.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی اقدامات معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در راستای اجرای پروژه SDI پرداخته و افزود: استفاده از تجربیات موفق سایر استان های کشور در این حوزه می تواند بسیار کارگشا بوده و سبب تقلیل اشتباهات احتمالی و کاهش هزینه های جانبی شود.

شایان ذکر است این جلسه 4 ساعته، حول محوره های ذیل برگزار گردید:

1- بررسی و تحلیل سامانه های زیرساخت داده مکانی (SDI) و GIS

  • بررسی تجربیات و موارد عملی پیاده سازی شده

  • بررسی پیشنهادات ارائه شده برای اجرای SDI استانی

2- تجزیه و تحلیل مکان محور در موضوعات کلیدی ( مدیریت آب و سیلاب، مدیریت کاربری اراضی، مدیریت بحران و سوانح و...)

  • بررسی زیرسامانه های کاربردی زیر مجموعه SDI استان

  • بررسی سامانه های حامی تصمیم گیری مکانی (SDSS)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز