۷ واحد تولیدی تا پایان امسال افتتاح می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۴:۲۲
کد خبر: ۹۰۹۹۵۷
۷ واحد تولیدی تا پایان امسال افتتاح می‌شود
استاندار زنجان با اشاره به اینکه هفت واحد تولیدی با 2 هزار و 500 میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری است که با حضور یک مقام کشوری در پایان سال افتتاح خواهد شد، گفت: همچنین دو واحدی که از سال‌ها پیش تعطیل بودند به چرخه تولید باز خواهند گشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت جامعه مدیون و مرهون تلاش‌های این نیروی نظامی است.

استاندار زنجان تصریح کرد: وقتی ما از نیروی انتظامی صحبت می‌کنیم باید بگوییم چه خدماتی ارائه می‌دهد،  باید تهدیدهای پیرامونی را مورد نظر داشته باشیم و بدانیم که کشور ما از طرف چه کسانی و چه ظالمانی مورد تهدید است.

وی با اشاره به اینکه در تعیین جایگاه نیروی انتظامی در جامعه مردم ما باید به برخی از واقعیت‌های انکار ناپذیر و برخی از شاخص‌ها توجه کنند و دقت کنند و بر اساس این خدمات نیروی انتظامی را رصد کرده و بررسی کنند، گفت: در واقع بر اساس مشارکت همه آحاد جامعه نیروی انتظامی ایجاد شده است و بر این اساس است که موضوعی مثل اربعین، تاسوعا، عاشورا و تجمعات ملی، راهپیمایی، نماز جمعه و صدها مراسم دیگر با امنیت برگزار می‌شود.

حقیقی در ادامه به مشارکت بیشتر مردم در حل مسائل اجتماعی تأکید کرد و گفت: این خطای بزرگی است که فکر کنیم مواد مخدر را باید سپاه و نیروی انتظامی حل کند، بلکه در برخی از مسائل اجتماعی و آسیب هایی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، بهتر است که همه آحاد جامعه مشارکت کنند.

استاندار زنجان در ادامه به شرایط استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری که به واسطه همکاری همه مدیران و مسؤولان امنیتی کارهای خوبی در استان رقم خورده است و ما با حضور مدیران استان به سراغ واحدهای تولیدی رفته‌ایم و تاکنون 47 ستاد رفع موانع تولید داشتیم و 56 درصد جلساتی که از چهار سال قبل در رفع موانع تولید بوده است، در 6 ماهه نخست امسال انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه به علت شرایط کشور به دنبال این هستیم که مشکلات واحدهای تولیدی هرچه سریع‌تر حل شود، اضافه کرد: یکی از اولویت‌های امروز کشور در چنین شرایط اقتصادی همین موضوع است.

حقیقی با اشاره به اینکه هفت واحد تولیدی با 2 هزار و 500 میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری است که با حضور یک مقام کشوری در پایان سال افتتاح خواهد شد، گفت: همچنین دو واحدی که از سال‌ها پیش تعطیل بودند به چرخه تولید باز خواهند گشت.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از نظر علمی و پژوهشی نیز استان زنجان موفق بوده و به عنوان نخستین استان پایلوت طرح پنجره واحد در استان زنجان اجرایی شد، تصریح کرد: استان زنجان در حوزه حمایت از سرمایه‌گذار اقدامات خوبی در امر تسهیل امور انجام داده است.

وی همچنین به شرایط استان زنجان در استفاده از ظرفیت خیرین نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مصداق‌های حضور خیرین بحث بیمارستان 220 تخت‌خوابی ولیعصر (عج) است که البته در این حوزه از همکاری شورا و شهرداری که از حق خود گذشته و در افزایش سرانه مراکز درمانی کمک کردند، تقدیر می‌کنیم.

حقیقی با اشاره به اینکه اعلان برخی از آمارها به صورت فراوانی یا درصد مشکلاتی را ایجاد می‌کند، گفت: آمارها نباید به طوری بیان شود که ذهنیت ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در 10 ماهه گذشته بدون تعصب بانوان زنجانی در شاخص‌های مختلف، وضعیت خوبی دارند، گفت: امروز دانشجویان مقطع دکتری زن در زنجان بیشتر از آقایان است.

استاندار زنجان تصریح کرد: البته ممکن است در برخی از شاخص‌ها نیز مشکل داشته باشیم، اما معدل شاخص‌های بانوان بسیار خوب بوده و ما از نظر نشاط اجتماعی بانوان بانشاطی داریم.

 

نظر شما