مدیرکل کمیته امداد استان زنجان

اشتغالزایی برای یک هزار و ۲۶۹ مددجوی زنجانی

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۵:۳۲
کد خبر: ۹۲۱۱۵۰
اشتغالزایی برای یک هزار و ۲۶۹ مددجوی زنجانی
هدایت صفری با اشاره به اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان و توانمندسازی جامعه هدف است، اظهار کرد: تلاش کمیته امداد ارتقای خدمات این نهاد در حوزه اشتغالزایی و ایجاد زمینه توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی در بازه زمانی مشخص، هدفمند و زمان‌دار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از اشتغالزایی برای یک هزار و 269 مددجوی زنجانی خبر داد و گفت: امیدواریم همانند سال‌های گذشته با همراهی بیشتر جامعه هدف زمینه تحقق برنامه‌های این نهاد فراهم شود.

هدایت صفری با اشاره به اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان و توانمندسازی جامعه هدف است، اظهار کرد: تلاش کمیته امداد ارتقای خدمات این نهاد در حوزه اشتغالزایی و ایجاد زمینه توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی در بازه زمانی مشخص، هدفمند و زمان‌دار است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده است تا پایان امسال 4 هزار فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شود، افزود: بخش اعظمی از فعالیت‌های اشتغالزایی کمیته امداد با مشارکت بانک‌ها انجام می‌شود و امیدواریم همانند سال‌های گذشته با همراهی و همکاری بیشتر آنها زمینه تحقق برنامه هدف‌گذاری شده این نهاد در این بخش فراهم  شود.

وی ادامه داد: تلاش کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی ارتقای خدمات اثربخش به مددجویان با نگاه توانمندسازی به منظور افزایش اعتماد عمومی به کارکردهای محرومیت‌زدایی نظام و تقویت مسؤولیت‌های اجتماعی اقشار و دستگاه‌های مختلف برای رشد شاخص‌های خدمت‌رسانی این نهاد به اقشار نیازمند است.

صفری با بیان اینکه با همین رویکرد برنامه‌های اشتغالزایی کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته به طور کامل محقق شد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری کامل از ظرفیت‌های موجود در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان در کنار حفظ رویکردهای گذشته، فرصت‌های جدیدی در حوزه اشتغال مددجویان این نهاد در قالب راهبران شغلی و کارآفرینان حرفه‌ای ایجاد کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از همراهی مناسب بانک ملی در تخصیص و جذب اعتبارات اشتغالزایی کمیته امداد استان، در قالب تبصره 16 قانون بودجه در سال گذشته و 6 ماهه نخست امسال، گفت: با فعالیت‌های انجام شده 950 فقره تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع بانکی در 6 ماهه نخست امسال از طریق بانک‌های مختلف استان و منابع داخلی کمیته امداد از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و 269 فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت در 6ماهه نخست امسال ایجاد شده است، ادامه داد: یک هزار و 142 فرصت شغلی از مجموع اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان، از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال و 128 فرصت شغلی جدید نیز با استفاده از ظرفیت‌های کاریابی در مناطق مختلف این استان برای مددجویان  این نهاد ایجاد شده است.

 

نظر شما