رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

بارش باران و مه در جاده‌های کوهستانی استان زنجان

۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۵:۲۵
کد خبر: ۹۲۱۵۲۳
بارش باران و مه در جاده‌های کوهستانی استان زنجان
رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش باران همراه با مه غلیظ در جاده‌های کوهستانی استان سطج جاده‌ها را لغزنده کرده و دید را کاهش داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمد محمدی اظهار داشت: در حال حاضر بارش باران در جاده های زنجان – طارم و زنجان – تهم - چورزق سطح این مسیرها را لغزنده کرده، رانندگان عبوری از این مسیرها باید بیش از گذشته احتیاط کرده و با سرعت مطمئنه به مسیر خود ادامه دهند. به گفته وی، علاوه بر بارش باران گردنه‌های کوهستانی بادامستان، ذاکر، خانچایی و آق گدیگ در این جاده های ارتباطی پوشیده از مه غلیظ است.

رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از جاده های زنجان – طارم و زنجان – تهم - چورزق خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.

محمدی متذکر شد: تا ساعاتی دیگر بارش باران همه جاده های استان زنجان را فرا می‌گیرد.وی اضافه کرد: ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند. به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.

 

نظر شما