با حضور استاندار زنجان؛

۲۰ دستگاه خودرو به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۳:۰۷
کد خبر: ۹۲۲۳۹۱
۲۰ دستگاه خودرو به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
با حضور استاندار زنجان و در جریان سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به استان، 20 دستگاه خودروی نیسان و سواری به منظور خودکفایی و ایجاد اشتغال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استاندار زنجان در آیین واگذاری خودرو به مددجویان در محل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: کارکنان این نهاد اقداماتی که انجام داده اند از روی وظیفه و تکلیف اداری نبوده بلکه این مهم از روی صداقت، محبت و اخلاص بوده چرا که آنان فرزندان این استان و منشاء اثر بسیار ارزشمندی هستند.

فتح الله حقیقی با بیان اینکه در بازدید از 140 روستای استان زنجان افرادی که بابت طرح مشکلات خود مراجعه کرده اند بسیار اندک از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بوده اند، اظهارداشت: این مهم ناشی از ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف کمیته امداد است.

وی تاکید کرد: از ابتدای خدمت در استان زنجان همه مردم مخاطب بوده اند و با همراهی نهادهایی همچون بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بهزیستی و دیگر نهادهایی که با کمیته امداد ارتباط بیشتری دارند از جمله بانک ها سعی خود را بر هماهنگی های لازم و رفع مشکلات آنها به کار گرفته ایم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در کمیته امداد 2 مقوله بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: این موارد شامل اشتغال و خودکفا بودن جامعه هدف است.

حقیقی خاطرنشان کرد: سال گذشته در کمیته امداد استان زنجان تلاش شد تا در این حوزه ها گام های مهمی را بردارند و امسال نیز اعتبار اشتغال از 31 میلیارد به 131 میلیارد تومان رسید که بسیار قابل توجه است.

وی یادآوری کرد: به حتم برخود تکلیف می دانم مددجویان کمیته امداد در اولویت اشتغال و خودکفایی باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در زمینه اشتغال نه تنها برای مددجویان تلاش کردیم، گفت: برای اشتغال استان کمیته رصد راه اندازی کردیم تا تعداد شغل های ایجاد شده در استان را مردم بینند.

حقیقی با بیان اینکه اشتغال 200 نفر در شرکت ترانسفو را جشن گرفتیم، اظهارداشت: این اشتغال با برگزاری آزمون و با رعایت عدالت محقق شد که از طبقه متوسط و پایین جامعه هستند.

وی از برگزاری سه جشن اشتغال تا پایان سالجاری در زنجان خبرداد و افزود: در استانی که پایتخت شور و شعور حسینی، مهد غواصان دریا دل، مهد مهر و محبت و خیر و خیران است تلاش می کنیم تکلیف خود را به نحو رضایت بخشی انجام دهیم.

در ادامه این برنامه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان نیز افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون یکهزار و 208 اشتغال در استان زنجان ایجاد شده و جشن خودکفایی 2 هزار خانواده در اسفند امسال برپا می شود.

هدایت صفری یادآوری کرد: در حوزه حمل و نقل 20 دستگاه خودروی وانت و سواری به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد.

وی از اجرایی شدن 29 طرح اشتغال در این حوزه خبرداد و خاطرنشان کرد: از سال 90 تا هفت ماهه گذشته از سالجاری یکهزار و 141 خودرو با 160 میلیارد ریال هزینه واگذار شده که در حوزه حمل و نقل به اشتغال و اقتصاد ملی استان کمک قابل توجهی می کند.

گفتنی است، در حاشیه این آیین فرش های دست بافت ابریشمی و تابلو فرش مددجویان که بافت آنها به پایان رسیده بود توسط رئیس کمیته امداد و استاندار زنجان برش داده شد و آثاری از ایجاد اشتغال در حوزه صنعت مس و چرم دوزی که منجر به ایجاد اشتغال شده بود در معرض دید قرار گرفت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز