مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

مراکز بهزیستی به کارکنان این اداره واگذار نمی شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۹:۲۳
کد خبر: ۹۲۳۵۹۴
مراکز بهزیستی به کارکنان این اداره واگذار نمی شود
محمد محمدی با تاکید بر اینکه اجرای این بخشنامه در راستای پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی به ویژه در مراکز و خدمت رسانی ضروری است افزود : بخشنامه اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض در بهزیستی به نوعی در راستای شفاف سازی و سالم سازی فعالیت های این سازمان صورت گرفته است و خدمات به بخش خصوصی واقعی واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل بهزیستی استان زنجان با تاکید برنهادینه شدن شفافیت و اعتمادسازی در فعالیت های بهزیستی  گفت : بخشنامه اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع تعارض در راستای شفاف‌سازی به معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی  اداره بهزیستی استان زنجان در خصوص اجرایی شدن بخشنامه ابلاغ گردیده است و ازاین پس هیچکدام از کارکنان بهزیستی با پست های مشخص شده در بخشنامه تعارض منافع نمی توانند صاحب امتیاز یا مدیرفنی مراکز تحت نظارت بهزیستی باشند.

محمد محمدی با تاکید بر اینکه اجرای این بخشنامه در راستای   پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی به ویژه در مراکز و خدمت رسانی ضروری است افزود : بخشنامه اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض در بهزیستی به نوعی در راستای شفاف سازی و سالم سازی فعالیت های این سازمان صورت گرفته است و خدمات به بخش خصوصی واقعی واگذار می شود.

وی با اشاره به صدورنزدیک  380مجوز از سوی اداره بهزیستی استان و فعالیت نزدیک به 275 مرکز غیر دولتی تحت نظارت این اداره اظهار نمود : بهزیستی  نهاد ی مردمی است و مردم در امور بهزیستی از جمله فعالیت های مراکز  ویاری به جامعه هدف بصورت فعال مشارکت دارند و فعالیت مسئولان و کارکنان بهزیستی و بستگان درجه یک آنها همچون پدر، مادر، خواهر، برادر، پسر، دختر و همسر که طبق بخشنامه این امر غیرقانونی است .

وی عنوان کرد : سازمان بهزیستی بخش اعظم کارهایش را با مشارکت اجتماعی و بهره گیری از مردم و موسسات خیریه انجام می دهد و مهمترین مورد در جلب همکاری این اقشار، شفافیت و اعتماد سازی در فعالیت های بهزیستی است، به گونه ای که تسهیل ورود به فعالیت ها و حمایت های قانونی برای بخش غیر دولتی در نظر گرفته شود و همچنین اطمینان حاصل کند که تبعیضی صورت نمی گیرد.

مدیر کل بهزیستی با اشاره به اینکه جامعه ای که از سلامت و مسئولیت  اجتماعی برخوردار باشد، بسیاری از مشکلات اجتماعی‌اش به بهترین نحو قابل تحلیل و بررسی خواهد بود، افزود : قطعاً اجرای این بخشنامه می‌تواند موثر باشد و با اجرا شدن نظارت بیشتری بر مراکز ایجاد خواهد کرد.

محمدی تصریح کرد: در خصوص افرادی که پیش از این مجوز دریافت کرده‌اند و مراکزشان را تاسیس کرده‌اند، اظهار کرد: این افراد می‌توانند در سمت خود باقی بمانند، ولی باید مجوز موسسات خود را به سازمان‌های خیریه  که بیش از 4سال از تاسیس آن می گذرد واگذار  کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز