با حضور اعضای ستاد جشنواره جوان خوارزمی استان:

آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۳:۵۹
کد خبر: ۹۳۰۱۲۰
آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی برگزار شد
رحمتی رئیس اداره استعدادهای درخشان گزارش کاملی از برگزاری جشنواره و طرح های رسیده به جشنواره ارائه داد و اظهار امیدواری کرد: با همراهی تمامی بخش ­های مجموعه آموزش و پرورش، فعالیت جشنواره جوان خوارزمی، روند فزاینده ­ای داشته باشد و موجب بروز استعدادها و رشد و تعالی دانش ­آموزان خلاق و مبتکر گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی با حضور اعضای ستاد جشنواره استان، داوران جشنواره و دبیران مناطق و نواحی در محل سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد. به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، علی محمدی مشاور اجرایی مدیر کل در این مراسم گفت: تربیت دانش آموز پژوهش­ محور مطابق سند تحول بنیادین، از اولویت­ های آموزش و پرورش استان می­ باشد که جشنواره جوان خوارزمی بستر مناسبی برای این هدف فراهم می­ کند.

در ادامه رحمتی رئیس اداره استعدادهای درخشان گزارش کاملی از برگزاری جشنواره و طرح  های رسیده به جشنواره ارائه داد و اظهار امیدواری کرد: با همراهی تمامی بخش ­های مجموعه آموزش و پرورش، فعالیت جشنواره جوان خوارزمی، روند فزاینده ­ای داشته باشد و موجب بروز استعدادها و رشد و تعالی دانش ­آموزان خلاق و مبتکر گردد.

وی خاطر نشان کرد: طی روزهای آینده منتظر دریافت شیوه ­نامه جشنواره بیست و دوم از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان خواهیم بود و به محض دریافت شیوه­ نامه، آن را به مناطق آموزشی و مدارس ابلاغ خواهیم کرد.

شایان ذکر است: در این مراسم دبیران جشنواره به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. برگزاری جلسات توجیهی و دوره­ های آموزشی پروپوزال­ نویسی برای دانش ­آموزان علاقمند به شرکت در این جشنواره از جمله پیشنهادات ارائه شده در این جلسه بود و در پایان، از محمدحسن عباسی، دانش ­آموز دبیرستان شهید بهشتی یک (دوره دوم) که طرح وی به مرحله کشوری راه یافته بود و همچنین از داوران و دبیران نواحی و مناطق استان با ارائه لوح سپاس و جایزه تقدیر به عمل آمد.

 

 

نظر شما