معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان خبرداد:

ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در ۴ حوزه انتخابیه استان زنجان

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۵:۴۲
کد خبر: ۹۳۰۳۴۱
ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در ۴ حوزه انتخابیه استان زنجان
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در ۴ حوزه زنجان، ماهنشان، خدابنده و ابهر صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی به روند ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تمام تمهیدات لازم برای ثبت نام و اجرای انتخابات صحیح و قانونی و کامل در استان زنجان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه ۸ فرمانداری استان و بخشداری های مستقل ۱۰ گانه آمادگی لازم برای ثبت نام کاندیداها را دارند، اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در ۴ حوزه زنجان، ماهنشان، خدابنده و ابهر صورت می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، گفت: تمهیدات لازم در چهار مرکز اصلی و فرمانداری ها پیش بینی شده است و مشکلی برای ثبت نام وجود ندارد.

مرادی نافچی با بیان اینکه آموزش لازم برای افرادی که امر ثبت نام را انجام خواهند داد، انجام شده است، گفت: باید ثبت نام کنندگان از کاندیداها اشرافیت لازم به مفاد قانونی را داشته باشند که در این میان آموزش های لازم ۱۲ ساعته انجام گرفته است.

معاون استاندار زنجان، با بیان اینکه افرادی که شایستگی لازم برای حضور در انتخابات را دارند وارد عرصه شوند، یاد آورشد: این استان نخبگان و شایستگان توانمند و خوبی دارد که برای افزایش مشارکت مردم در پای صندوق های رای وارد عرصه انتخاباتی شوند.

 

نظر شما