به نقل از روابط عمومی حوزه هنری زنجان:

تشکیل شورای سیاستگذاری شب‌های خاطرهِ حوزه هنری زنجان

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۷:۴۳
کد خبر: ۹۳۱۵۶۷
تشکیل شورای سیاستگذاری شب‌های خاطرهِ حوزه هنری زنجان
امیر نعمتی؛ ضمن بیان حمایت از برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت، بر نمایش حقیقت جنگ در قالب‌های هنری تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  شورای سیاستگذاری شب‌های خاطرهِ حوزه هنری زنجان با حضور مسئولین و متولیان برگزاری شب خاطره؛ صبح یکشنبه، دوازدهم آذر ماه 98 در حوز هنری زنجان تشکیل شد.

شورای سیاستگذاری شب‌های خاطرهِ حوزه هنری زنجان، با حضور رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس؛ دکتر سیدجعفر حسینی کار گروه اجرایی و محتوایی شب خاطره آغاز به کار کرد.

در این جلسه، رزمنده؛ جمال زرگری، امیر نعمتی؛ رییس حوزه هنری زنجان، مهدی خدایی؛ معاون فرهنگی هنری و داود خدایی، مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری استان زنجان حضور داشتند.

در جلسه صبح روز یکشنبه؛ ضمن بررسی مختصات محتوایی و اجرایی شب ملی خاطره به مناسبت گرامی‌داشت عملیات‌های کربلای 4 و 5 که در دی ماه 98 در زنجان برگزار خواهد شد، سایر برنامه‌های واحد دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری استان زنجان نیز مورد بررسی قرار گرفت و همچنین، در این نشست به بهره‌جستن از دیگر مسئولین و علاقمندان به برگزاری شب خاطره در شورای سیاستگذاری تأکید شد.

امیر نعمتی، ضمن تأکید بر بیان و انتشار ناگفته‌های عملیات کربلای 4 و روایت درست، نه درشت، در قالب‌های هنری علی‌الخصوص آثار تصویری اشاره نمود و حمایت حوزه هنری زنجان از برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت را اعلام کرد.

گفتنی است؛ در شب ملی خاطره که به مناسبت گرامی‌داشت عملیات‌های کربلای 4 و 5 که در دی ماه 98 در زنجان برگزار خواهد شد، از کتاب خاطرات سیدجعفر حسینی (غواص خط‌‌شکن کربلای چهار) با عنوان «میهمانان ام‌الرصاص» نیز رونمای می‌شود.

شایان ذکر است؛ کتاب خاطرات «سیدجعفر حسینی» با عنوان «میهمانان ام‌الرصاص» توسط دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری امور استانها و مجلس حوزه هنری و با همکاری واحد ادبیات پایداری حوزه هنری زنجان در مراحل چاپ و انتشار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز