مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

۷۵ درصد خانوارهای زنجانی بسته حمایت معیشتی دولت را دریافت کردند

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۰:۵۴
کد خبر: ۹۳۱۷۹۴
۷۵ درصد خانوارهای زنجانی بسته حمایت معیشتی دولت را دریافت کردند
محمدرضا یوسفی افزود: بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی افرادی که کمک معیشت خانوار دریافت نکرده‌اند و تاکنون واریزی در این رابطه برای آنان انجام نشده است، می‌توانند از طریق کد دستوری #۶۳۶۹* از وضعیت خود مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۲۴۵ هزارو ۱۱۶ خانوار در این استان بسته حمایت معیشتی دولت را دریافت کردند که این میزان نزدیک ۷۵ درصد تعداد خانوارهای استان است.

محمدرضا یوسفی  افزود: بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی افرادی که کمک معیشت خانوار دریافت نکرده‌اند و تاکنون واریزی در این رابطه برای آنان انجام نشده است، می‌توانند از طریق کد دستوری #۶۳۶۹* از وضعیت خود مطلع شوند.

این مسئول ادامه داد: با شماره‌گیری این کد دستوری، شمول یا عدم شمول خانوار در این طرح پس از حداکثر ۲۴ ساعت از طریق پیامک به آنان اطلاع‌رسانی می‌شود که در صورت نیاز خانوار به بررسی مجدد این موضوع، می‌توانند به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

وی افزود: سرپرست خانوار با مراجعه به این سایت با همراه داشتن کدملی، کد رهگیری و یا شماره حساب، اطلاعات خود را در این سامانه ثبت‌نام کنند که حداکثر تا ۲۰ روز، نتیجه این بررسی‌ها به خانوارها اعلام می‌شود و در صورت مشمول بودن، این هزینه به حساب خانوارها پرداخت می‌شود.

یوسفی با اشاره به ثبت‌نام جاماندگان از یارانه نیز، تصریح کرد: از اول دی‌ماه ثبت‌نام جاماندگان یارانه و حذف شدگان سال‌های قبل می‌توانند دوباره برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین حذف شدگان یارانه سال‌جاری نیز می‌توانند به سامانه yarane۱۰، مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، یادآور شد: نیاز به حضور و مراجعه جاماندگان و محذوفین یارانه به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی، ادارات تابعه در شهرستان‌ها، تامین‌اجتماعی، بهزیستی، بیمه اجتماعی روستایی، استانداری، بخشداری و غیره نیست؛ چراکه این فرآیند به صورت کاملا غیرحضوری تعریف شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز