مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان عنوان نمود :

ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ شغل برای مددجویان زنجانی

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۰:۱۷
کد خبر: ۹۳۱۷۹۵
ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ شغل برای مددجویان زنجانی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: برنامه‌ریزی شده است تا پایان امسال و در صورت همکاری بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی استان در بخش اشتغال، 4 هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ هدایت صفری  با اشاره به اقدامات اداره کل کمیته امداد استان زنجان در حمایت از جامعه هدف این نهاد اظهار کرد: براساس آمارهای موجود در شش ماهه نخست امسال به بیش از 31 هزار درخواست مردمی از طریق دفاتر کمیته امداد استان زنجان رسیدگی و پاسخ داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه برخلاف چالش‌های اقتصادی موجود با حمایت‌های معنوی و فضاسازی صورت گرفته نسبت مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد افزایش قابل توجهی داشته و در حوزه رسیدگی به جامعه هدف این نهاد بسیار اثرگذار بوده است، اضافه کرد: این همکاری و مشارکت خیرین موجب ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف شده، همچنان که استان زنجان در بحث سرانه دریافتی ایتام در کشور پیشتاز است.

وی ادامه داد: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی میانگین سرانه ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان تا پایان آبان ماه به 526 هزار تومان و سرانه محسنین به 227 هزار تومان رسیده است.که این رقم دو برابر میانگین کشوری است.

صفری گفت: با افزایش اعتماد عمومی به کارکردهای اثربخش این نهاد در حوزه فقرزدایی و مشارکت مطلوب و اثربخش خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان میزان برنامه هدف‌گذاری شده این نهاد در بخش‌های صدقات 126 درصد و زکات بیش از 100 درصد محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه چالش‌های اقتصادی موجب افزایش مراجعات و درخواست‌های مردمی به این نهاد نیز شده است، گفت: بر اساس آمارهای موجود در 6 ماهه نخست امسال قریب به بیش از 31 هزار مراجعه و درخواست مردمی از طریق دفاتر این نهاد در استان زنجان رسیدگی و پاسخ داده شده است.

وی راهبرد اصلی کمیته امداد را توانمندسازی جامعه هدف و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان با هدف تامین استقلال اقتصادی و معیشتی گروه‌های مختلف مددجویی این نهاد و سایر اقشار نیازمند جامعه عنوان کرد و ادامه داد: با همین رویکرد برنامه‌ریزی شده است تا پایان امسال و در صورت همکاری بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی استان در بخش اشتغال، 4 هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند ایجاد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز