استاندار زنجان:

اجرای مقتدرانه ارکان انتخابات، مهمترین وظیفه مجریان و ناظران است

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۰:۴۸
کد خبر: ۹۳۲۹۰۷
اجرای مقتدرانه ارکان انتخابات، مهمترین وظیفه مجریان و ناظران است
استاندار زنجان گفت: اجرای مقتدرانه ارکان انتخابات، مهمترین و بزرگترین وظیفه مجریان و ناظران است و با هماهنگی کاملی که بین مسؤولان وجود دارد این مهم را عملیاتی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در هفتمین جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: سلامت، رقابت، شکوه و امنیت، ارکان انتخابات هستند و سلامت یعنی اینکه مجریان، قانون انتخابات را به صورت کامل اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه رقابت یعنی اینکه تمام ذینفعان (داوطلبان و طرفداران آن‌ها) نیز متعهد به رعایت قانون شوند، خاطرنشان کرد: شکوه انتخابات نیز نتیجه سلامت و رقابت است یعنی با وجود سلامت و رقابت قانونی، شکوه انتخابات نیز محقق می‌شود.

حقیقی تصریح کرد: شکوه یعنی اینکه می‌خواهیم فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر داشتن وحدت را عملیاتی کنیم.

مقام عالی استان افزود: وحدت به اندازه‌ای مهم است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز یک سال را به این عنوان، نامگذاری کردند و بنابراین برای حفظ کیان انقلاب اسلامی هیچکس در انتخابات نباید تماشاچی باشد بلکه هرکس باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

استاندار زنجان، امنیت را رکن بعدی خواند و گفت: امنیت فقط برقراری نظم نیست بلکه در کنار آن باید نشاط اجتماعی نیز وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: اهمیت انتخابات به شکوه است که مقوم‌های وحدت و اتحاد را تقویت می‌کند لذا هیچ احدی حق ندارد خارج از قانون، زیاده‌خواهی کند که در این صورت طبق قانون با وی رفتار خواهد شد.

حقیقی خاطرنشان کرد: هرچه مشارکت مردم به‌ویژه در این مقطع زمانی، بیشتر باشد ارزشمندتر خواهد بود و نظر و اقبال مردم به سوی هر داوطلبی باشد مورد احترام و پذیرش است.

 

نظر شما