با حضور نصرالله سائلی رئیس هیئت بوکس استان زنجان و هیئت رئیسه:

اولین نشست اعضای اجرایی هیئت بوکس استان زنجان

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۹:۱۶:۱۸
کد خبر: ۹۳۴۹۳۸
سایلی به موفقیت های اخیر بوکس زنجان اشاره نمود و گفت: بسیار خوشحالیم که 3 تن از عزیزان بوکسورمان پس از موفقیت در مسابقات داخلی و کشوری به اردوی تیم ملی فدراسیون بوکس کشور راه یافته اند . لازم به ذکر است که به تازه گی طوفان شریفی، پوریا کرمی و محمد رسولی از قهرمانان بوکس استان زنجان به اردوی تیم ملی راه یافته اند .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با سپری شدن مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان زنجان و حضور ثوری رئیس فدراسیون بوکس در زنجان و انتخاب نصرالله سائلی به عنوان سکاندار این هیئت به مدت 4 سال، لازم بود که رئیس این هیئت یاران و بازوان اجرایی خود را مشخص و معرفی نماید.

در این رابطه روز های اخیرجلسه ای در سالن کنفرانس مجموعه 6000 نفری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد. در این نشست ورزشی نصرالله سائلی رئیس هیئت بوکس استان زنجان ضمن معرفی مسؤلین کمیته های گوناگون خود به نکات قابل توجهی اشاره نمود.

P1010017

نصرالله سائلی رئیس هیئت بوکس استان زنجان ضمن عرض خیر مقدم اشاره نمود که: هیئت بوکس استان زنجان در دور جدید قصد دارد با سود بردن از توانمندیها و اندیشمندی یاران خود در اقصا نقاط استان زنجان به اهداف متعالی تری دست یابد.

در ابتدای جلسه نصرالله سائلی رئیس هیئت بوکس استان زنجان ضمن اظهار خیر مقدم و خشنودی از حضور مدعووین اظهار نمود: این جلسات هر ماهه با حضور شما عزیزان برگزار خواهد شد. امیدواریم با همبستگی بیشتر بر ارزش های این رشته ورزشی که سلطان ورزش ها به آن لقب داده اند تاکید شود و همچنین بداخلاقی ها و کج رفتاری ها دیده شود و با آنها برخورد لازم شود.

 رئیس هیئت بوکس استان زنجان به موفقیت های اخیر بوکس زنجان اشاره نمود و گفت: بسیار خوشحالیم که 3 تن از عزیزان بوکسورمان پس از موفقیت در مسابقات داخلی و کشوری به اردوی تیم ملی فدراسیون بوکس کشور راه یافته اند .

لازم به ذکر است که به تازه گی طوفان شریفی، پوریا کرمی و محمد رسولی از قهرمانان بوکس استان زنجان به اردوی تیم ملی راه یافته اند .

نصرالله سائلی رئیس هیئت بوکس استان زنجان ضمن معرفی مسؤلین کمیته های گوناگون از آنها خواست که: پایان هر ماه مسؤلین کمیته ها گزارش عملکرد خود را کتبا تحویل دهد.

در ادامه جلسه حظار دیدگاه های خود را نسبت به مسایل جاری در ورزش بوکس زنجان ابراز نمودند.

در پایان، احکام مسؤلین کمیته ها توسط هیئت رئیسه تقدیم گردید.

P1010077

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز