مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان بیان کرد:

ارائه ۲ میلیون و ۷۵۳ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در زنجان

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۶:۳۱:۲۷
کد خبر: ۹۴۹۳۸۴
ارائه ۲ میلیون و ۷۵۳ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در زنجان
محمدرضا انصاری با اشاره به عملکرد آموزشی بخش دولتی به تفکیک خوشه تا پایان آذر سال جاری، اظهار داشت: ۸۱۵ هزار و ۴۳۰ نفرساعت در خوشه خدمات، یک میلیون و ۴۱۸ هزار و ۳۰۷ نفرساعت در خوشه صنعت، ۳۵۸ هزار و ۹۱۷ نفرساعت در خوشه فرهنگ و هنر و ۱۶۱ هزار و ۲۷۲ نفرساعت آموزش نیز در خوشه کشاورزی به گروه هدف ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: طی ۹ ماهه سال جاری، ۲ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۹۲۶ نفرساعت، در چهار خوشه از سوی بخش دولتی در این استان ارائه شده است.

محمدرضا انصاری با اشاره به عملکرد آموزشی بخش دولتی به تفکیک خوشه تا پایان آذر سال جاری، اظهار داشت: ۸۱۵ هزار و ۴۳۰ نفرساعت در خوشه خدمات، یک میلیون و ۴۱۸ هزار و ۳۰۷ نفرساعت در خوشه صنعت، ۳۵۸ هزار و ۹۱۷ نفرساعت در خوشه فرهنگ و هنر و ۱۶۱ هزار و ۲۷۲ نفرساعت آموزش نیز در خوشه کشاورزی به گروه هدف ارائه شده است.
وی خاطرنشان کرد: خوشه خدمات دربرگیرنده ۱۲ گروه برنامه‌ریزی درسی در زمینه‌هایی مانند امور اداری، بهداشت و ایمنی، مراقبت و زیبایی و خوشه صنعت دربرگیرنده ۳۳ گروه برنامه‌ریزی درسی در زمینه‌هایی مانند مکانیک، صنایع فلزی، برق، صنایع چوب و جوشکاری است.
انصاری افزود: خوشه فرهنگ و هنر دربرگیرنده ۱۱ گروه برنامه‌ریزی درسی شامل صنایع دستی، هنرهای تزئینی، طلا و جواهرسازی بوده و خوشه کشاورزی نیز دربرگیرنده ۱۰ گروه برنامه‌ریزی درسی در زمینه‌های امور زراعی، امور باغی، صنایع غذایی و گیاهان دارویی است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به عملکرد برنامه‌های عملیاتی این اداره کل در ۹ ماهه سال جاری، گفت: برنامه‌های عملیاتی سال جاری در پنج بخش از طریق سازمان به استان ابلاغ شده بود.
وی اظهار داشت: ۲ مورد از برنامه‌ها شامل تولید محتوای آموزش‌های مجازی و تدوین سند برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان در بخش توسعه آموزش‌های مهارتی بود که هر ۲ مورد در ۹ ماهه سال جاری به میزان صد در صد محقق شد.
انصاری خاطرنشان کرد: برنامه‌های بعدی نیز شامل ارائه آموزش‌های مهارتی توسط بخش دولتی، ارائه آموزش‌های مهارتی توسط بخش غیردولتی و برنامه‌های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی بود که تا پایان آذر سال جاری به ترتیب ۷۸، ۷۹ و ۷۵ درصد تحقق یافته‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز