قائم مقام کمیته امداد استان زنجان:

سرمایه‌گذاری ۸۲ میلیارد تومانی کمیته امداد در بخش اشتغال مددجویان زنجانی

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۴:۳۴
کد خبر: ۹۷۹۸۶۷
سرمایه‌گذاری ۸۲ میلیارد تومانی کمیته امداد در بخش اشتغال مددجویان زنجانی
اباصلت نادری قائم مقام کمیته امداد استان زنجان: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه توانمندسازی مددجویان ارائه خدمات اثرگذار، برجسته، زودبازده و زمان دار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به‌منظور فراهم کردن بسترهای لازم برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۲ میلیارد تومان در این بخش سرمایه‌گذاری شده است.

اباصلت نادری،قائم‌مقام کمیته امداد استان زنجان در دیدار با امام‌جمعه شهرستان طارم ، با اشاره به راهبردهای کاری این نهاد ، گفت: توجه به توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و فراهم کردن زمینه درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف از راهبردهای اصلی کمیته امداد استان زنجان در حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه است.

به نقل از سایت خبری کمیته امداد، وی بابیان اینکه رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ارائه خدمات اثرگذار ، برجسته ، زودبازده  و زمان‌دار  به جامعه هدف این نهاد است ، افزود: با همین رویکرد سالانه بخشی از مددجویان تحت حمایت در یک بازه زمانی مشخص و هدفمند به‌صورت توانمندشده از بدنه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

نادری ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای مددجویان تحت حمایت را از اولویت‌های مهم کاری کمیته امداد استان زنجان در حوزه توانمندسازی جامعه هدف این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: به‌منظور فراهم کردن بسترهای لازم برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۲ میلیارد تومان در این بخش سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه توجه به ارتقاء شاخص‌های مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های اجرایی این نهاد از اولویت‌های اصلی و مهم کمیته امداد استان زنجان است ، افزود: با همین نگاه و پشتیبانی ائمه جمعه ، همراهی دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مطلوب خیران زنجانی ، علیرغم چالش‌های اقتصادی برنامه‌های هدف‌گذاری شده در حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در سال جاری به‌صورت کامل محقق شده است.

نادری توسعه فعالیت مراکز نیکوکاری به‌منظور بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های داوطلبانه مردمی در حوزه کارهای خیرخواهانه در جامعه را از رویکردهای دیگر کمیته امداد استان زنجان در حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم  در سایه بهره‌گیری از آموزه‌های دینی ، گفتمان همدلی و نوع‌دوستی در جامعه همگانی شده و با شبکه‌سازی در حوزه ترویج فرهنگ انفاق ، احسان و نیکوکاری در قالب مراکز نیکوکاری مدیریت مردمی بر فرآیند فقرزدایی را تقویت کنیم.انتهای پیام

 

نظر شما