رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

آمار امروز مبتلایان به کرونا در استان زنجان ۲۰ نفره شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۲۱:۴۱:۳۵
کد خبر: ۹۸۱۵۲۷
آمار امروز مبتلایان به کرونا در استان زنجان ۲۰ نفره شد
سرهنگ خلیلی فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان امروز عصر در برنامه ویدئو کنفرانس خبرنگاران با مسولین زنجان که به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برپا شده گفت: روز های آتی برنامه های سخت گیرانه تری در رابطه با تردد های غیر ضروری خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ نفر به آمار مبتلایان به کووید  ۱۹ در استان زنجان افزوده شده است.

پرویز قزلباش با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان زنجان افزوده شده است، گفت: در مجموع تاکنون ۴۷۰ نفر در استان زنجان به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد فوتی‌ها بر اثر این بیماری در استان ۳۹ نفر است، افزود: تاکنون ۳۱۰ نفر از مبتلایان نیز از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

قزلباش با انتقاد از رفتار برخی شهروندان زنجانی، مبنی بر توجه نکردن به خطرات بیکاری کرونا و تداوم تردد در سطح شهرهای استان، ادامه داد: برخی از شهروندان هنوز خطر بیماری به کرونا را درک نکرده‌اند و با تداوم تردد در سطح شهر مانع ازقطع زنجیره بیماری می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: برای قطع زنجیره بیماری کرونا، همه آحاد جامعه باید اصل در خانه ماندن را رعایت کنند.

قزلباش با اشاره به مصوبه کمیته اجتماعی انتظامی ستاد مقابله با کرونا، مبنی بر اعمال محدودیت تردد و تجمع ازبامداد جمعه ۸ تا ۱۵ فروردین، افزود: صرفاً افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

سرهنگ خلیلی امروز روز در برنامه ویدئو کنفرانس خبرنگاران با مسولین زنجان که به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برپا شده گفت: روز های آتی برنامه های سخت گیرانه تری در رابطه با تردد های غیر ضروری خواهیم داشت.

 

 

نظر شما