با توجه به وضعیت پیش آمده و شیوع ویروس کرونا و عدم تشکیل کلاسهای حضوری و لزوم پیگیری آموزش در فضای مجازی:

آموزگاران استان زنجان اقدام به انتشار محتوای آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی استان کرده اند

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۸:۴۶
کد خبر: ۹۸۲۱۰۴
آموزگاران استان زنجان اقدام به انتشار محتوای آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی استان کرده اند
بنا بر این گزارش تعداد 60 نفر از آموزگاران توانمند نواحی و مناطق 14 گانه استان با تشکیل گروه آموزش مجازی و تولید محتوای مکمل آموزشی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ تعداد 60 نفر از آموزگاران استان اقدام به انتشار محتوای آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی استان کرده اند.

 با توجه به وضعیت پیش آمده و شیوع ویروس کرونا و عدم تشکیل کلاسهای حضوری و لزوم پیگیری آموزش در فضای مجازی، گروه های آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با تدوین محتوای مکمل آموزشی جهت استفاده دانش آموزان مقطع ابتدایی فعالیتهای خود را بی وقفه ادامه داده است.

 بنا بر این گزارش تعداد 60 نفر از آموزگاران توانمند نواحی و مناطق 14 گانه استان با تشکیل گروه آموزش مجازی و تولید محتوای مکمل آموزشی در پیام رسان ایتا با اعضای گروههای آموزشی استان اقدام به انتشار محتوای آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی استان کرده اند.

   علاوه بر آن و همگام با تدریس شبکه آموزش، محتوای مکمل آموزشی از دروس مختلف مقطع ابتدایی به تعداد 12 شماره تدوین و به صورت روزانه و با عنوان پیام شماره 1 الی 12 و با شعار «هر خانه یک مدرسه» و «آموزش تعطیل نیست» جهت استفاده دانش آموزان در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان و کانال اطلاع رسانی فضای مجازی بارگذاری شده است.

  این گزارش می افزاید کلیه مناطق 14 گانه استان نیز با استفاده از خلاقیت و توانمندی های آموزگاران خود اقدام به آموزش در فضای مجازی نموده اند که این موضوع توسط کارشناسان معاونت آموزش ابتدایی رصد می گردد.

  همچنین در راستای هماهنگی بیشتر و همگام کردن نواحی و مناطق مقرر گردیده هر منطقه در ایام تعطیل عید نوروز و تا فاصله زمانی 14 فروردین ماه، یک روز محتوای مکمل آموزشی 6 پایه مقطع ابتدایی را تدوین و در اختیار کروههای آموزشی استان قرار دهند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز