مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شعبه استان زنجان:

مجمع خیرین سلامت شعبه استان زنجان با بخشنامه صادره از وزارت کشور بیاری بیماران کرونایی استان زنجان شتافت

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۱:۴۸
کد خبر: ۹۸۲۹۱۳
مجمع خیرین سلامت شعبه استان زنجان با بخشنامه صادره از وزارت کشور بیاری بیماران کرونایی استان زنجان شتافت
دکتر جمشید وفا مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شعبه استان زنجان اظهار کرد: با توجه به سامانه منسجم این مجمع که مدیریت آن درحال حاضر بعهده دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می‌باشد ، در شرایط کنونی بعنوان محور تجمیع کمکهای مردمی سلامت ودرمان بیمارانcovid19 در کل کشور انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ انسان ها روزهای سخت و دشوار ارزشمندی های خود را آشکار می کنند. پویش های مردمی در جامعه ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است . 

از میان بسیاری پویش ها و انجمن ها و مجامع گوناگون، مجمع خیرین سلامت که یک NGO کشوریست، شاخص ترین آنهاست. شاکله اصلی آنرا در سراسر کشور پزشکان و اندیشمندان رده بالای کشوری تشکیل داده و به همین جهت نزد مسولسن رده بالای کشور،از اعتبار خاصی برخوردار می باشد.

این مجمع بستری قانونی برای ساماندهی فعالیتهای خیریه در حوزه سلامت می باشد  ویکی از اهداف آن هدایت کمک‌های مردمی به اولویت‌های سلامت، و پیشگیری از موازی کاری ها و اتلاف منابع در این حوزه می‌باشد.

با توجه به سامانه منسجم این مجمع که مدیریت آن درحال حاضر بعهده دکتر حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می‌باشد ، در شرایط کنونی بعنوان محور تجمیع کمکهای مردمی سلامت ودرمان بیماران covid19 در کل کشور انتخاب شده است.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور نیز از کمک 85 میلیارد تومانی خیرین سلامت از کل کشور برای مقابله با کرونا خبر می دهد . 

دکتر حسینعلی شهریاری دبیر مجمع خیرین سلامت و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  اظهار داشت: اعضای مجمع خیرین سلامت از ابتدای شیوع ویروس کرونا همگام و هم پا با دانشگاه‌های علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌ها، پای کار آمده اند.

وی با بیان اینکه تعدادی از استان‌ها فعالیت چشمگیری در حوزه جمع آوری و مشارکت خیرین برای مقابله با کرونا ویروس داشته اند،بیان کرد: خیرین سلامت اقدامات زیادی در مورد تهیه اقلام مورد نیاز بیمارستانها ومراکز بهداشتی و درمانی داشته اند.

شهریاری مدیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، با بیان اینکه انتظار از خیرین سلامت مشارکت بیشتری در کمک برای مقابله با کرونا است،تصریح کرد: خوشبختانه برخلاف بسیاری از کشورهای مدعی ایران اسلامی در مورد تهیه اقلام مورد نیاز مصرفی مردم کمبودی ندارد و همه دستگاهها در حال کمک برای مقابله با شیوع کرونا ویروس هستند.

WhatsApp Image 2020-03-31 at 00.52.05

مجمع خیرین سلامت شعبه استان زنجان از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده .

این مجمع در ادامه خدمات خود در حوزه سلامت با شروع بحران بیماری کرونا ویروس، همگام با دیگر استانها  برنامه های مشارکتی را در مقابله با بیماری متمرکز نموده است .

با توجه به اینکه  طبق صلاحدید ستاد کشوری ودستور مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان، محور جمع‌آوری کمک‌های مردمی حوزه سلامت وامداد  و درمان بیماران مبتلا به covid19 میباشد مشارکت خیرین در این حوزه شتاب بیشتری گرفته است .

در استان زنجان دکتر جمشید وفا مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شعبه استان ضمن تشکر ازاقدامات منسجم  هیات مدیره و هیات امنا مجمع خیرین سلامت استان، از پزشکان ومعتمدین و فرهیختگان زنجان افزود: مجمع خیرین سلامت شعبه استان زنجان همپای مجمع کشوری و یاری تمامی انسانهای خوب زنجانی، تمامی تلاش خود را برای کمک به بیماران استان زنجان به ویژه بیماران درگیر با covid19 به کار خوهد بست.

دکتر جمشید وفا مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شعبه استان زنجان در پایان افزود: ضمن تشکر از همه عزیزان زنجانی، درخواست داریم با کمک‌های نقدی خود این مجمع را  یاری نموده و ما را از نظرات و رهنمودهای خود بی یهره ننمایند.

 
نظر شما