فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه اعلام نمود:

دستگیری سارق اماکن متبرکه سلطانیه

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۷:۴۴
کد خبر: ۹۸۴۸۰۰
دستگیری سارق اماکن متبرکه سلطانیه
سرهنگ حسین اصانلو: متهم با اعتراف به سرقت اموال اماکن متبرکه، پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی این شهرستان تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: سارق اماکن متبرکه شهرستان با پی‌گیری و هوشیاری ماموران پلیس آگاهی این شهرستان به دام قانون افتاد.

سرهنگ حسین اصانلو افزود: در پی وقوع سرقت از اماکن متبرکه شهرستان سلطانیه، موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه در حین عملیات گشت زنی به یک دستگاه خودروی آریسان غیربومی مشکوک و در بازرسی از آن اقلام سرقتی مشاهده و متهم و خودرو جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی این شهرستان انتقال یافت.

اصانلو افزود: متهم در تحقیقات فنی و تخصصی ماموران پلیس آگاهی به انجام سه فقره سرقت از اماکن متبرکه از این شهرستان اعتراف کرد و اموال مسروقه نیز ضبط شد.

وی تصریح کرد: متهم با اعتراف به سرقت اموال اماکن متبرکه، پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی این شهرستان تحویل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز