بوستان نهج البلاغه میزبان دیابتی ها می شود

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۴:۳۶
کد خبر: ۳۳۸۳۲۵
هیات ورزشهای همگانی استان تهران قصد دارد با همکاری هیات بیماران خاص همایش بزرگ ورزشهای همگانی را به مناسبت هفته جهانی دیابت در روز جمعه 22 آبان ماه دربوستان نهج البلاغه برگزار نماید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا شیما سادات مصطفوی پور دبیر هیات ورزشهای همگانی استان در این خصوص گفت:همایش های پاییزی هیات استان با هدف ترویج و گسترش ورزش همگانی بین شهروندان و با شعار "ورزش در تمام فصول" آغاز شده است که ما در نظر داریم به مناسبت هفته جهانی دیابت جمعه 22 آبان ماه همایش بزرگ ورزشهای همگانی را برای این بیماران و دیگر شهروندان تهرانی برگزار نماییم.

مصطفوی پور افزود:  این همایش با حضور بسیاری از بیماران دیابتی و شهروندان ورزش دوست  در سنین مختلف از ساعت 7 صبح از مقابل درب بوستان نهج البلاغه با پیاده روی  و نرمش صبحگاهی توسط اساتید این رشته آغازو تا 11 صبح ادامه دارد و هموطنان پس از طی مسیر پیاده روی  می توانند ازغرفه های رشته های مختلف ورزشهای همگانی مانند فریزبی،لیوانچینی،طناب زنی ،پرواز بادبادکها،دارت،فوتبال دستی و طناب کشی که هیات استان تهران تدارک دیده است استفاده و با یکدیگر به مسابقه بپردازند.

دبیر هیات ورزشهای همگانی استان تهران با اشاره به اینکه این همایش درهفته دیابت درحال برگزاری است تاکید کرد: ما علاوه بر غرفه های ورزشی ایستگاههای تست  پزشکی مانند تست قند خون و غیره را نیز برای شهروندان در نظر گرفتیم.

 وی در انتها  از کلیه شهروندان تهرانی و بیماران دیابتی دعوت نمود تا جمعه 7 صبح در بوستان جوانمردان حدفاصل اتوبان همت و حکیم حاضر و در این همایش بزرگ شرکت نمایند.

نظر شما