کلاس بندی ورزشکاران ایرانی تایید شد

ساوه شمشکی: برای افزایش سهمیه ها تلاش می کنیم

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۴:۱۵
کد خبر: ۵۰۲۰۷۷
رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین از تلاش برای افزاش سهمیه های ایران در مسابقات بین المللی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عیسی ساوه شمشکی در این زمینه گفت: در گذشته فقط یک نماینده در مسابقات اسکی پارالمپیک زمستانی داشتیم و امروز با توجه به حضور ۲۰ ملی پوش در تیم، امیدواریم سهمیه ایران افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی مسابقات بین المللی اسکی و نیز برگزاری اردو از سال گذشته آغاز شد و امروز توانستیم با موافقت IPC میزبان مسابقاتی باشیم که کارشناسان خارجی این رشته نیز در این رقابت ها حضور دارند.

ساوه شمشکی افزود: کلاسبندی اسکی جانبازان و معلولین کار تخصصی و مهمی است که خوشبختانه توانستیم در کنار برگزاری مسابقات با حضور کارشناسان بین المللی تائید ورزشکاران مان را کسب کنیم.

رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما حضور در پارالمپیک ۲۰۱۸ کره جنوبی است که امیدوارم با تلاش ملی پوشان با حداکثر سهمیه در این رقابت ها حاضر شویم.

رقابت های بین المللی اسکی معلولین به میزبانی ایران طی روزهای 14 و 15 دی ماه در رشته ی اسنوبرد، 18 و 19 و 27 و 28  دی ماه در رشته ی آلپاین در حال برگزاری است.

در این مسابقات نمایندگان ایران و نیز نمایندگانی از  کشورهای ارمنستان و رومانی حضور دارند و مسابقات با نظارت رئیس ورزش های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز