از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان؛

قهرمان پارالمپیک رئیس هیات معلولین قائمشهر شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۹۳۷۶۲
قهرمان پارالمپیک رئیس هیات معلولین قائمشهر شد
مجید لشکری قهرمان پارالمپیک و عضو تیم ملی والیبال نشسته کشور به عنوان رئیس هیات جانبازان و معلولین شهرستان قائمشهر انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وی که پیش از این دبیری هیات والیبال قائمشهر را بر عهده داشت از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر به عنوان رئیس هیات جانبازان و معلولان این شهرستان انتخاب شد.

لشگری در این خصوص گفت : هیات ورزش های جانبازان و معلولین رشته های متعددی را در زیرمجموعه خود دارد و بنده با توجه به تجربیاتی که در هیات جانبازان و معلولین استان کسب کردم درصددم تا چند برنامه مبسوط را برای ورزشکاران در این هیات پیاده کنم .

وی افزود : تا چند روز آینده با رئیس بنیاد شهید ، رئیس بهزیستی ، مدیریت آموزش و پرورش استثنایی جلسه ای را برگزار خواهم کرد تا در شناسایی افراد توانمند کمک کار هیات شوند.

عضو تیم ملی والیبال نشسته گفت : می خواهم با شناسایی این افراد انها را از گوشه نشینی رهایی دهم و با شناسایی استعدادها آنها را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنم .

لشکری همچنین تاکید کرد که به ورزش حرفه ای اش هم ادامه خواهد داد.

مجید لشکری عضو تیم ملی والیبال نشسته در رقابت های پارالمپیک لندن ۲۰۱۲ با کسب مدال نقره نائب قهرمان شد. وی همچنین در رقابت های پارا المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب مدال طلا برای کشورمان در عرصه بین المللی افتخار آفرینی کرد.

علی خداشناس پیش از این رئیس هیات جانبازان و معلولین این شهرستان بود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز