با مرتفع شدن مشکلات؛

گلخندان: پتاسیل کسب مدال المپیک را داریم

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۴۴:۴۷
کد خبر: ۶۳۴۷۴۳
گلخندان: پتاسیل کسب مدال المپیک را داریم
عضو تیم ملی تپانچه گفت: با توجه مرتفع شدن مشکلات فشنگ ، آینده خوبی در انتظار تیراندازی ایران است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وحید گلخندان ملی پوش تپانچه کشورمان در خصوص شروع اردوها اظهار کرد: آغاز این اردو به منظور حضور ورزشکاران در رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن است تا تیم قوی تری به این رقابت ها اعزام شود.

وی در ادامه افزود: شرایط خوبی در اردوها برپا است، خوشبختانه تمرینات ورزشکاران به صورت منظم زیر نظر کادر مربیان دنبال می شود و هر چند بار از قهرمانان، رکوردگیری می شود تا امتیازات ورزشکاران ارتقاء یابد.

وی در خصوص حضورش در رقابت های فینال فینالیست های جام جهانی که چندی پیش در هند برگزار شد، گفت: در رشته تپانچه 50 متر توانستم به ششمی جهان دست پیدا کنم چرا که این جایگاه با حضور ورزشکاران المپیکی و برترین های جهان محقق شد و اکنون به این باور رسیده ایم که پتانسیل کسب مدال را دارم، پس برای رسیدن به آن تلاش می کنم .

گل خندان ادامه داد: با برنامه ریزی دقیق ، قطعاً می‌توانیم مدال المپیک را کسب کنیم و این مهم دور از دسترس نیست.

ملی پوش تپانچه کشورمان در خصوص کمبود فشنگ و ساچمه اظهار داشت: با حضور علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، مشکل کمبود ساچمه در حال حل شدن است ولی مشکل فشنگ تنها به فدراسیون برنمی‌گردد بلکه به خیلی از سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر از جمله گمرک نیز مربوط است. ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر هم باید همکاری کنند تا این مشکل برطرف شود، البته یک بازه زمانی را می‌طلبد که این پروسه هم در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز