برای شرکت در رقابت‌های جهانی رومانی؛

اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان دارت در اردبیل برگزار شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۳:۳۵
کد خبر: ۷۷۳۹۹۲
سیزدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان دارت که خود را برای شرکت در رقابت‌های جهانی رومانی آماده می کند با حضور 10 ملی پوش جوان به میزبانی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دراین اردوی سه روزه که به میزبانی هتل رضوان شهرستان سرعین برگزار شد، ملی پوشان ضمن انجام تمرینات تخصصی و مسابقه درون اردویی در یک دوره مسابقات اوپن در خانه تخصصی دارت هدف در اردبیل شرکت کردند که مهرداد سیفی ملی پوش کشورمان از تهران به عنوان نخست دست یافت، رضا سلیمی از اردبیل دوم شد و ایلیا خوشنودی ملی پوش کشورمان از فارس و پارسا کاظمی عضو تیم ملی جوانان از گیلان  مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در خلال تمرین سه روزه ملی پوشان دکتر "بهرام آقاخانی" مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل،"محمدرضا برادران" معاون ورزشی، "جمال پیله ور" رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل به همراه "مجتبی حقی مقدم" رییس انجمنهای ورزشی استان در سالن تخصصی دارت حضور یافتند و ضمن دیدار با مهندس "مهدی میرزاییان" نماینده فدراسیون انجمنهای ورزشی شاهد تمرین ملی پوشان بودند.

در این مراسم "حقی مقدم" ضمن خوشامد گویی به ملی پوشان جوان دارت ایران گفت: اردبیل یکی از استانهای پیشرو در ورزش دارت به شمار می آید و امکانات تخصصی مناسبی هم دارد و این بخاطر حمایتهای اداره کل ورزش و جوانان و هیات انجمنهای ورزشی و تلاشهای مستمر کمیته دارت استان با مدیریت "محمد علی پهناور" است و خوشحال هستیم که در این شرایط میزبان تیم ملی جوانان دارت هستیم.

همچنین "منصور نوری" مدیر مجموعه هتل رضوان سرعین با حضور در سالن تخصصی دارت هتل رضوان سرعین ضمن دیدار با ملی پوشان جوان گفت:بسیار خوشحال و مسروریم که که پذیرای یکی از پرافتخارترین تیمهای ورزشی ایران هستیم و امیدوارم که بتوانیم به نحوی شایسته  و در خور توجه از نایب قهرمان جهان میزبانی کنیم و امیدوارم که این تیم با انگیزه بتواند در رقابتهای جهانی بار دیگر پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد.

ضمن اینکه "شفیع شفیعی" مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل هم از اردوی ملی پوشان جوان بازدید کرد و برای آنها در آوردگاههای بین المللی آرزوی توفیق و سربلندی نمود.

در این اردو "غلامرضا شاکر" سرمربی تیم بزرگسالان دارت اردبیل،" شهلا رواجی" نایب قهرمان منطقه 4 رنکینگ کشور، "مهدی محمدیان" و قاسم قلی زاده از دیگر مربیان استان اردبیل به همراه "امیر رضا سعیدی" مدیر روابط عمومی کمیته دارت اردبیل و "احد پهناور" مسئول خانه تخصصی دارت هدف به همراه ملی پوشان دارت در اردو حضور داشتند.

اسامی اردونشینان به شرح زیر است:

پسران:مهرداد سیفی(تهران) ایلیا خوشنودی(فارس) پارسا کاظمی و آریان بهاری(گیلان) حسین شوشتری و امیر علی رمضانی(خراسان رضوی)

دختران:مهشاد عوض زاده و عسل عوض زاده(سمنان) فاطمه صفی و فاطمه کریمی(اصفهان)

سرمربی:حمیدرضا مومنی از تهران/ مربیان: مسعود رحمانی از گیلان و ابوالفضل مامانی از البرز

گفتنی است مسابقات 2019 دارت جوانان جهان به میزبانی شهر "کلوژ" رومانی برگزار می شود و تیم کشورمان در این رقابتها باید از عنوان نایب قهرمانی خود که سال گذشته در مسابقات جهانی کوبه ژاپن بدست آورد، دفاع کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز