۲۲۰ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۸۹۱۴
۲۲۰ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با بستری شدن ۵۹ نفر و ترخیص ۵۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع بیماران بستری مربوط به کووید ۱۹ در استان به ۲۲۰ نفر رسید.

به گزارش برنا؛ مهدی محمدی، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان جان باختند که این فوتی ها شامل ۲ نفر در شهرستان کرمانشاه و یک نفر در اسلام آبادغرب بود است.

او ادامه داد: با فوت این سه نفر، مجموع جانباختگان مربوط به ویروس کرونا در استان کرمانشاه به هزار و ۴۱۸ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۹ بیمار مثبت سرپایی در سطح استان شناسایی شدند.

پیک چهارم کرونا دور از انتظار نیست

استاندار کرمانشاه در نشست اخیر با باشگاه داران ورزشی به وضعیت کرونا در استان اشاره و با بیان اینکه تاکنون سه پیک را پشت سر گذاشته ایم، یادآوری کرد: در پیک اول آمار فوتی ها به صورت میانگین روزانه یک تا ۲ مورد و در پیک دوم میانگین روزی پنج فوتی داشتیم.

هوشنگ بازوند افزود: در پیک سوم میانگین فوتی ها روزانه به ۱۸ نفر رسید که در روز ۲۴ آبان آمار ۲۴ فوتی یعنی هر ساعت یک نفر را ثبت کردیم اما خوشبختانه هم اکنون کرونا در کرمانشاه شیب نزولی دارد.

استاندار کرمانشاه همچنین پیک چهارم کرونا در استان را دور از ذهن ندانست و گفت: برای کنترل کووید ۱۹ مجبور به اعمال برخی محدودیت ها شده ایم، محدودیت هایی که مشکلاتی را برای اقشار ضعیف و آسیب پذیر ایجاد کرده است که دست فروشان از جمله آنها هستند.

او گفت: به مشکلات این دسته از شهروندان کاملا واقفیم اما برای حفظ سلامتی آنها و دیگران ناچار به اعمال و اجرای محدودیت ها هستیم تا کنترل این بیماری که به نظر می رسد فعلا باید با آن زندکی کنیم از دستمان خارج نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز