بهترین متخصص ایمپلنت در سعادت آباد

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۰۷:۲۶:۳۹
کد خبر: ۱۲۸۴۲۹۴
بهترین متخصص ایمپلنت در سعادت آباد
از آن جایی که انجام ایمپلنت دندانی کاری تخصصی و گاها دشوار است و انجام دقیق آن تاثیر بالایی در دوام ایمپلنت، کاهش نقاهت بیمار و عوارض جانبی آن دارد، انتخاب یک متخصص ایمپلنت دندان در سعادت آباد که خبره و کار آزموده برای انجام ایمپلنت است، حیاتی به نظر می رسد.

به گزارش برنا، بسیاری از افراد با گذشت زمان به دلایل مختلفی مثل تروما، پیری، کشیدن دندان و یا به علت پوسیدگی، دندان های خود را از دست می دهند. همان طور که می دانید از دست دادن یک یا چند دندان تاثیر بسیار زیادی در غذا خوردن و زیبایی و البته مهم تر از آن در اعتماد به نفس و روحیه افراد دارد. گذاشتن ایمپلنت دندانی یکی از راه های جایگزین کردن دندان های از دست رفته و بهبود زیبایی است و خوشبختانه روبرو شدن با مشکلات بی دندانی را برای بیماران آسان کرده است.

از آن جایی که انجام ایمپلنت دندانی کاری تخصصی و گاها دشوار است و انجام دقیق آن تاثیر بالایی در دوام ایمپلنت، کاهش نقاهت بیمار و عوارض جانبی آن دارد، انتخاب یک متخصص ایمپلنت دندان در سعادت آباد که خبره و کار آزموده برای انجام ایمپلنت است، حیاتی به نظر می رسد. از سوی دیگر هیچ کس حاضر نیست زیبایی و سلامت خود را با بی دقتی یا عدم تبحر و یا دانش ناکافی دندان پزشک از دست بدهد.

هم چنین هزینه های ایمپلنت به نسبت بالاست و انجام آن توسط افراد کم تجره و نالایق می تواند منجر به تحمیل هزینه ی مجدد به بیمار شود و حتی گاهی شاید آسیبی که کاشت غیر اصولی ایمپلت توسط افراد نالایق روی فک و لثه بیمار ایجاد می کند، دیگر قابل جبران نبوده و بیمار هرگز نتواند مجددا از ایمپلنت استفاده نماید. پس موارد بالا اهمیت انتخاب دندانپزشک خبره و شایسته را بیش از پیش نشان می دهد.

مهم ترین ویژگی های یک متخصص ایمپلت دندان شایسته در سعادت آباد

داشتن تجربه کافی:

در انجام هر کار تجربه و انجام مداوم حرف اول را می زند. یک متخصص ایمپلت حرفه ای در سعادت آباد باید حداقل چندین سال تجربه ی کاشت ایمپلت را در کارنامه پزشکی خود داشته باشد و با بیماران متعدد از نظر سنی و شرایط جسمانی مختلف مواجه شده باشد. در این حالت می توان اطمینان حاصل کرد که این دندان پزشک در تمامی شرایط آماده بود و تجربه کافی در کاشت روی افراد متعدد در سنین متفاوت را دارد.

تبحر و توانایی کافی در انجام هر نوع ایمپلنت:

یک متخصص ایمپلنت در سعادت آباد، باید برای انجام هر نوع ایمپلنت آمادگی داشته و بتواند با تبحر و دقت کافی کاشت را انجام دهد. در دندان پزشکی، دکتر معالج با افراد متفاوت از نظر روحی، جنسیت و موقعیت شغلی روبرو است. یک متخصص ایمپلت عالی باید بتواند نیاز تمام بیماران خود را به نحو احسن برطرف نماید. مثلا ممکن است بیماری به علت مشغله ی کاری از دندان پزشک بخواهد ایمپلنت یک روزه برایش نصب نماید. یک متخصص خوب باید بتواند درخواست بیمار خود را انجام داده و رضایت او را جلب نماید.

استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه ای:

بهترین متخصص ایمپلنت در سعادت آباد + دکتر موفق فولادگر

به طور قطع دندانپزشک هر چه قدر هم حاذق و با تجربه باشد در صورت استفاده از مواد نامرغوب و ضعیف یا تجهیزات قدیمی و ناکارآمد نمی تواند کار حرفه ای و اصولی را به بیمار ارائه دهد. بنابراین متخصصان حرفه ای همواره در صدد بهبود تجهیزات و امکانات خود می باشند و در کنار افزایش تبحر و دقت، سعی می کنند از جدیدترین تکنولوژی ها و همکاری با برترین برندهای ایمپلنت در جهان بهره مند شوند.

دارای اخلاق خوب و برخورد مناسب:

داشتن برخورد مناسب و دید مثبت به بیمار یک از ویژگی های یک متخصص خبره و با کیفیت است. اخلاق خوب و روی گشاده باعث می شود تا بیمار در حین کار آرامش بیشتری داشته باشد و این آرامش و حس خوب باعث راحت تر بودن کار دندان پزشک و خاطره ی بی نظیر از یک کاشت عالی در ذهن بیمار می شود. بنابراین یک متخصص ایمپلنت حرفه ای، حتما سعی می کند با اخلاق مناسب و روی گشاده با بیمار خود ملاقات داشته باشد.

چطور باید یک متخصص حرفه ای در زمینه ی ایمپلنت دندان در سعادت آباد پیدا کنم؟

قطعا یک متخصص حاذق می تواند تجربه ی شیرین کاشت ایمپلنت دندان را برای شما رقم بزند. برای انتخاب یک متخصص کاشت عالی، حتما به نکات زیر توجه نمایید.

• میزان اعتبار و اقبال دندان پزشک در زمینه ی کاری خود

• توجه به نظر بیماران گذشته دندان پزشک و میزان رضایت آن ها از کیفیت کار و نحوه ی برخورد و عملکرد دندان پزشک حین کار

• تجربه کاری و تعداد ایمپلنت موفق انجام شده توسط دندان پزشک

• نحوه ی برخورد و ارتباط مناسب دندان پزشک با بیمار و اطلاع رسانی صحیح به بیمار در حین انجام کار

• مناسب بودن قیمت و کیفیت کار ایمپلنت

• استفاده از تجهیزات به روز و مواد با کیفیت در کاشت ایمپلنت

• محیط تمیز و مناسب و اهمیت به بهداشت محیط کار

• داشتن تیم حرفه ای و منظم در مطب و کلینک محل کار دندانپزشک

• ضمانت انجام کار و احساس مسئولیت دندان پزشک بعد از کاشت ایمپلنت

• میزان مهارت دندان پزشک در انجام عمل های پیچیده و شرایط خاص

• اختصاص وقت کافی به بیمار و شنیدن مشکلات و دغدغه های بیمار در طی مراحل درمان

دکتر موفق فولادگر؛ بهترین متخصص ایمپلنت دندان در سعادت آباد

بهترین متخصص ایمپلنت در سعادت آباد + دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور، عضو انجمن دندانپزشکان ایران، رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال ۱۳۷۱، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons آمریکا و دارای تجربه ۲۵ سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور هستند.

در مطب دکتر موفق فولادگر کلیه خدماتی که به بیماران داده می شود، باتوجه به بهترین برندهای دنیا و با استفاده از بهترین مواد و تکنولوژی روز اروپا و آمریکا می باشد. کاشت ایمپلنت توسط دکتر فولادگر با استفاده از ماده تیتانیومی صورت می گیرد که سازگار با استخوان فک بیمار خواهد بود. دیگر نیاز نیست که دندان های مجاور خود را بتراشید و انجام ایمپلنت توسط دکتر موفق فولادگر بدون درد و خونریزی صورت می گیرد. 

در واقع دکتر همیشه می گویند که : من همیشه معتقدم و به این جمله باور دارم که ایمپلنت باید بدون جراحی و درد ؛ و درمان بدون استرس و خون ریزی برای بیمار انجام بشه و این شعار بنده در این مسیر است.

آدرس وبسایت : drfooladgar.com

آدرس مطب : سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان بهزاد ، ساختمان ارس ، پلاک۴ ، طبقه۴

شماره تماس مطب : ۰۲۱۲۲۰۸۹۰۰۳

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز