رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان سمنان تأکید کرد ؛

لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان با محوریت آموزش کارآفرینی در سمنان

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۲:۰۸:۰۴
کد خبر: ۴۱۹۰۵۴
لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان با محوریت آموزش کارآفرینی در سمنان
رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان بر لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان با محوریت آموزش کارآفرینی در تحقق اقتصاد مقاومتی در سمنان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  سمنان ؛  سید عباس دانایی در جلسه ساماندهی امور جوانان با موضوع برنامه‌ریزی غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در سال 95، اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه ایران اسلامی، جوانان معتقد برومند کشور است و باید زمینه بروز استعداد و توانایی‌های بالقوه آنان فراهم شود.

وی با اشاره به طرح پیمایش ملی ارزش‌ها، نگرش‌ها و رفتارهای جوانان در سطح کشور در سال 92-93 از اجرای این طرح در استان سمنان خبر داد و خواستار برنامه‌ریزی اعضای ستاد بر اساس نتایج این طرح و رفع نیازها و کمبودهای جوانان شد.

رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در مسائل اجتماعی در کشور، بر هم‌افزایی و همفکری دستگاه‌های متولی در خصوص مقابله با آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

فرماندار سمنان  با اشاره به اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت بیشتر مقوله‌ای در ارتباط با نسل جوان، دانش‌آموزان و دانشجویان است، افزود: همه این اقشار برای گذران ساعات فراغت از کار و تحصیل نیازمند یک برنامه‌ریزی صحیح و سازنده هستند و مسؤولان باید در شناسایی و رفع نیازهای فراغتی جوانان در بخش‌های علمی و مهارتی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی برنامه‌ریزی ویژه‌تری داشته باشند.

دانایی با اشاره به فراهم شدن اطلاع‌یابی خانواده‌ها از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اوقات فراغت دستگاه‌های متولی شهرستان سمنان از تلفن گویای 3118 جهت آگاهی خانواده‌ها جهت ثبت‌نام فرزندان خود خبر داد.

گفتنی است، این مراسم با حضور اعضای ستاد در محل سالن شهدای فرمانداری شهرستان سمنان تشکیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز