با انتصاب مجتبی جانعلی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

مراسم معارفه مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان سمنان برگزار گردید

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۱۸:۴۴
کد خبر: ۷۹۸۲۲۰
مراسم معارفه مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان سمنان برگزار گردید
مراسم تکریم فرزاد فتاحی مدیر کل پیشین و معارفه مجتبی جانعلی مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان سمنان برگزار گردید.

photo_2019-01-09_16-36-57

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، ظهر امروز چهارشنبه نوزدهم دی ماه، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل پیشین و جدید اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولین استانی برگزار گردید.​

در این مراسم، ابتدا فرزاد فتاحی مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان، ضمن قدرانی از برگزاری این مراسم، استان سمنان را استانی قوی و با ظرفیت بالا در حوزه ورزش و جوانان دانست و بیان داشت در مدت 4 سال مدیریت ایشان، شاخص های تخصصی ورزش و جوانان در استان رشد خوبی داشته است، به گونه ای که استان سمنان در طی این سال ها میزبان رویدادهای ورزشی بین الملی معتبری بوده و قهرمانان ورزشی زیادی را به عرصه های ملی و بین الملی معرفی کرده است. در حوزه جوانان نیز، استان سمنان همیشه جز استان های پیشرو و دارای رتبه برتر در کشور بوده و فعالیت های زیادی در این بخش صورت گرفته است. در انتها فرزاد فتاحی ضمن آرزوی موفقت برای مدیر کل جدید استان، از همه مردم، مسئولین و پرسنل ورزش و جوانان استان درخواست کمک و یاری به مدیرت جدید ورزش و جوانان استان را داشت.

در ادامه امیر خادم، معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، انتصاب مجتبی جانعلی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان را تبریک گفته و اخلاق گرایی را مهمترین ویژگی ایشان دانستند و بیان داشتند مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان سمنان کارنامه موفقی در مسئولیت های پیشین در استان تهران داشته و می تواند راه ترقی و پیشرفت ورزش و جوانان این استان را هر چه بیشتر هموار نمایند. معاون حقوقی و  مجلس وزارت ورزش و جوانان در انتها از زحمات فرزاد فتاحی در استان سمنان قدردانی نموده و سمت جدید ایشان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی را نشان عملکرد موفق فتاحی و بدنه ورزش و جوانان استان دانستند.

در ادامه نیز مجتبی جانعلی، مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان سمنان به ایراد سخنرانی پرداخته  و  ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم، خود را فردی از بدنه ورزش و جوانان دانسته که سطوح مدیریتی را از پایین ترین درجه تا کنون طی نموده است. ایشان ابراز امیدواری نمود با کمک بدنه ورزش و جوانان استان بتواند این استان را به جایگاه واقعی خود در کشور رسانده و تعادل و پویایی همه جانبه ای را در استان برقرار نماید.

در انتهای جلسه نیز حکم مدیرکل جدید استان توسط معاون حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان به مجتبی جانعلی اهدا گردید.

photo_2019-01-09_16-38-29

 

photo_2019-01-09_16-45-39

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز