نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

۳۶ میلیارد تومان در سفر هیئت دولت به مجتمع آب‌رسانی کالپوش اختصاص یافت/ ۸ روستا در بخش کالپوش با مشکل آب مواجه هستند

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۹:۰۰
کد خبر: ۸۱۱۴۴۳
۳۶ میلیارد تومان در سفر هیئت دولت به مجتمع آب‌رسانی کالپوش اختصاص یافت/ ۸ روستا در بخش کالپوش با مشکل آب مواجه هستند
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه ۳۶ میلیارد تومان از سفر رئیس جمهور به مجتمع آب‌رسانی کالپوش اختصاص یافت، گفت: ۱۲ روستای بخش کالپوش از این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، سید «حسن حسینی شاهرودی»، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، شامگاه دوشنبه در جمع مردم نردین بخش کالپوش میامی ضمن بیان اینکه تاکنون ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طی یک ساله گذشته در حوزه آب روستاهای کالپوش هزینه شده است، بیان کرد: طی دو سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان برای مجتمع آب‌رسانی کالپوش هزینه شد.

وی ضمن بیان اینکه نگرانی‌هایی پیرامون انتقال آب حوزه سد کالپوش به شاهرود وجود داشت، اضافه کرد: محکم پای این حرف ایستادیم که اولویت تامین آب شرب با کسانی است که در حوزه سد زندگی می‌کنند، چه طور در شرایطی که برخی روستاهای کالپوش طی روز کمتر از یک ساعت آب‌ دارند این ظرفیت به شاهرود انتقال پیدا کند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه از ۱۲ روستای بخش کالپوش هشت روستا با مشکل جدی آب شرب مواجه هستند، بیان کرد: ۳۶ میلیارد تومان در سفر هیئت دولت به مجتمع آب‌رسانی کالپوش اختصاص یافت که این رقم معادل اعتبار خود شهرستان میامی است.

وی با بیان اینکه با در نظر گرفتن امکانات و ظرفیت‌های بخش کالپوش می‌بایست آینده را دید، اضافه کرد: در کنار کشاورزی بخش کالپوش می‌بایست شهرک صنعتی نیز ساخته شود لذا دولت اعتبارات خوبی را در حوزه آبیاری نویت و کشاورزی مدرن در نظر گرفته است. در شرایطی که زمینی اضافه نمی‌شود می‌بایست در حوزه صنایع تبدیلی ورود پیدا کرد تا اشتغال ایجاد شود.

نظر شما