تردد ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار خودرو از جاده های استان سمنان در تعطیلات عید فطر

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۰:۴۷
کد خبر: ۸۵۶۶۸۱
تردد ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار خودرو از جاده های استان سمنان در تعطیلات عید فطر
فرمانده انتظامی استان از ثبت تردد 2 میلیون و 900 هزار خودرو در تعطیلات اخیر در جاده های این استان و افزایش 25 درصدی میزان سفرها خبرداد .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سردار" روح الامین قاسمی" به برنامه ریزی گسترده و جامع پلیس برای حفظ جان مردم در تعطیلات عید سعید فطر اشاره و اظهار کرد: از سیزدهم تا پایان هفدهمین روز خرداد، سوانح رانندگی فوتی در جاده های استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به بسیج تمام امکانات، ظرفیت ها و توانمندی های درون و برون سازمانی برای برقراری نظم و انضباط ترافیکی در این ایام و تامین سلامت مسافران، گفت: پلیس با بکارگیری 80 تیم گشتی، فعال کردن 50 تیم انتظامی به صورت کمکی و 90 دستگاه دوربین ثابت و سیار، ترافیک محورهای مواصلاتی استان در این تعطیلات را به دقت مورد کنترل و نظارت قرارداد.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام کاهش 10 درصدی سوانح منجر به فوت در تعطیلات عید سعید فطر، خاطرنشان کرد: این کاهش در حالی حاصل شد که بنا بر آمار رسمی موجود میزان سفرها با رشدی 25 درصدی همراه بود.

قاسمی به همکاری سایر دستگاه ها از جمله راهداری اشاره و اضافه کرد: حفظ جان مردم و کاهش تصادفات، هدف مشترک تمام دستگاه هایی است که به نوعی با موضوع ترافیک جاده ای و درون شهری ارتباط دارند.

به گفته سردار قاسمی، کنترل شبانه روزی رانندگان حمل و نقل عمومی مسافر در مبادی ورودی و خروجی استان سمنان اقدام شایسته دیگری بود که در پیشگیری از سوانح مربوط به این ناوگان سهم مهمی داشت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با قدردانی از تلاش ها و پیگری های مجموعه پلیس راه و دیگر یگان های انتظامی که در این مدت همکاری خوب و موثری در پیشگیری از سوانح و تصادفات داشتند از عموم مردم خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یاریگر پلیس در ارتقاء نظم و انضباط ترافیکی باشند.

 

نظر شما