فرمانده انتظامی استان سمنان؛

کشف موادمخدر در سمنان دو و نیم برابر افزایش داشته است/امنیت خط قرمز ماست

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۳:۴۲
کد خبر: ۸۵۷۲۷۶
کشف موادمخدر در سمنان دو و نیم برابر افزایش داشته است/امنیت خط قرمز ماست
فرمانده انتظامی استان از افزایش دو و نیم برابری کشف موادمخدر در سال جاری خبرداد و گفت: با تلاش و پیگیری های گسترده از ابتدای سال تاکنون بالغ بر چهار تن و 690 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سردار "روح الامین قاسمی" در نشستی با مسئولان انتظامی استان از تلاش و عملکرد همکاران خود در مجموعه پلیس استان در ماه مبارک رمضان و برقراری نظم و امنیت در لیالی قدر و روز قدس قدردانی کرد.

وی به برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر در سراسر استان بدون کوچکترین مشکل امنیتی اشاره و تاکیدکرد: خوشبختانه برنامه ریزی های پلیس در تامین امنیت و آرامش عمومی با همراهی و همکاری مناسب مردم نتیجه مطلوبی به همراه داشت.

این مسئول انتظامی از کسب رتبه های برتر فرماندهی انتظامی استان خبرداد و گفت: در برگزاری دوره های غیرتمرکزی بصیرت همچنین در اجرای موفق آزمون حفظ قرآن کریم، سمنان عنوان استان برتر کشور را به دست آورده است.

سردار قاسمی در ادامه به برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی اشاره و خاطرنشان کرد: امنیت خط قرمز ماست و با هیچ کسی در این مقوله تعارف نداریم.

وی از کشف 4 تن و 690 کیلوگرم انواع موادمخدر در سال جاری خبرداد و گفت: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد چشمگیر 265 درصدی برخوردارست.

به گفته قاسمی، اشراف اطلاعاتی مناسب ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و اقدامات منسجم درون سازمانی از مهمترین عوامل رقم خوردن این افزایش به شمار می رود.

قاسمی همچنین از افزایش 54 درصدی کشف سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد و گفت: برنامه های این حوزه نیز در قالب قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت به طور مستمر پیگیری و ارزیابی می شود.

وی در همین خصوص از برخی بی توجهی ها به هشدارهای پلیس انتقادکرد و گفت: امنیت بالای استان در برخی مواقع موجب غفلت شهروندان از نکات ایمنی و ملاحظات حفاظتی می شود و همین موضوع عامل بروز بسیاری از سرقت هاست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز