استاندار زنجان تاکید کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت سمن‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۴:۴۹
کد خبر: ۹۰۳۹۷۹
بهره‌مندی از ظرفیت سمن‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی
استاندار زنجان با تاکید بر استفاده از ظرفیت سمن‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در حوزه اعتیاد، گفت: بی‌توجهی به این موضوع، آسیب‌های فراوانی را در پی دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فتح‌الله حقیقی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان، اظهار کرد: در سفر معاون وزیر کشور مقرر شده بود طرح‌هایی در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از سوی استان ارائه شود که تاکنون این طرح‌ها تهیه نشده است که انتظار داریم در مدت کوتاه، دو طرح در دو حوزه اعتیاد و دوم در حوزه طلاق و کاهش آن، آماده و برای اجرایی شدن به تهران اعلام شود.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح‌ها می‌توان از ظرفیت شوراها و دهیاری‌ها نیز بهره برد، افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مواردی است که همه ارگان‌ها باید به آن ورود کرده و در اجرای طرح‌ها کمک‌رسان باشند؛ چراکه همه جامعه می‌تواند تحت تاثیر این آسیب‌ها باشد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان در ادامه با اشاره به ضرورت راه‌اندازی اردوگاه ماده ۱۶، تصریح ‌کرد: انتظار داریم ارگان‌های ذی‌ربط از جمله شهرداری و بهزیستی با سرعت وارد کار شده تا این اردوگاه برای ارائه خدمات آماده شده و در اختیار ارگان مربوطه قرار گیرد.

حقیقی همچنین به فعالیت NAها در استان اشاره کرد و افزود: از همه دستگاه‌های استان انتظار دارم همکاری لازم با این بخش در ارتباط با ارائه فضای مورد نیاز جهت برگزاری جلسات این گروه در اختیارشان قرار گیرد و امیدواریم با نظارت این گروه‌ها خدمات لازم را مرجعه‌کنندگان ارائه دهند. همچنین باید گروهی جهت ارزیابی این فعالیت‌ها تشکیل تا موارد آسیب‌شناسی و برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز