امیر کویت:

در حمایت از فلسطین راه امیر فقید را ادامه خواهم داد

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۷۲۰۴
در حمایت از فلسطین راه امیر فقید را ادامه خواهم داد
امیر جدید کویت گفت، در راه حمایت از آرمان فلسطین راه شیخ " صباح الأحمد الجابر الصباح " امیر فقید کشورش را دنبال خواهد کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حماس، "شیخ نواف الاحمد الصباح " در تماس تلفنی " اسماعیل هنیه "  با قدردانی از رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و مردم فلسطین بخاطر ابراز همدردی با مردم کویت در پی درگذشت امیر این کشور، تاکید کرد که بر میراث امیر فقید وفادار خواهد ماند و در راه حمایت از آرمان فلسطین راه او را دنبال خواهد کرد. 

رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تماس تلفنی با " نواف الأحمد الجابر الصباح " امیر جدید کویت، درگذشت " صباح الأحمد الجابر الصباح " امیر فقید این کشور را تسلیت گفت.   

" اسماعیل هنیه " در این تماس تلفنی به نمایندگی از جنبش مقاومت اسلامی و مردم فلسطین،  فقدان " صباح الاحمد الجابر الصباح " را به مقامات و مردم کویت تسلیت گفت و با مردم این کشور ابراز همدردی کرد.  

رئیس دفتر سیاسی حماس با یادآوری مواضع ثابت کویت و امیر فقید این کشور در حمایت از آرمان و مردم فلسطین برای " شیخ نواف الاحمد الصباح " امیر جدید کویت آرزوی موفقیت کرد و گفت: اطمینان داریم که کویت تحت رهبری وی به مسائل امت اسلام به ویژه آرمان مردم فلسطین وفادار باقی خواهد ماند. 

شیخ صباح الجابر الاحمد الصباح امیر کویت روز سه شنبه هفته جاری در ۹۱ سالگی درگذشت. او که پنجمین حاکم کویت، از زمان تشکیل این کشور در ۵۹ سال پیش بود، بعد از چهار دهه عهده‌دار بودن سمت وزارت امور خارجه، از سال ۲۰۰۶  قدرت را به دست گرفت و تا لحظه مرگ سمت امیری کویت را بر عهده داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز