موساد و شاباک به لغو روادید با امارات اعتراض کردند

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۶۷۶۷
موساد و شاباک به لغو روادید با امارات اعتراض کردند
پس از اعلام لغو روادید میان میان امارات و رژیم صهیونیستی، منابع سیاسی فاش کردند که سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مخالفت خود را با این اقدام اعلام کرده‌اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روزنامه «الشرق الاوسط»، امروز (پنجشنبه)، به نقل از منابع سیاسی گزارش داد که سازمان اطلاعات داخلی (شاباک) و سازمان اطلاعات خارجی (موساد) رژیم صهیونیستی به لغو روادید با امارات معترض هستند.

این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که روز سه‌شنبه، با ورود اولین هیأت رسمی امارات به فلسطین اشغالی دو طرف چهار توافق امضا کردند که مهم‌ترین آن لغو روادید بود.

طبق این گزارش، منابع یاشده فاش کردند که شاباک و موساد پس از امضای چهار توافق یادشده به مهم‌ترین این توافق‌ها یعنی لغو روادید اعتراض کرده‌اند.

«نداو آرگمن» رئیس شاباک در این ارتباط گفت که الزمام استفاده از گذرنامه به مثابه سوپاپ اطمینان برای شروط تعیین شده ورود به فلسطین اشغالی است زیرا اینگونه دستگاه‌های امنیتی این امکان را پیدا می‌کنند که مسافر را چک کنند و از سابقه جنایی و امنیتی او آگاه شوند.

آرگمن در ادامه اظهاراتش اشاره کرد که معاف کردن اماراتی‌ها از ارائه گذرنامه، زمینه را برای مخاطرات امنیتی در فلسطین اشغالی فراهم می‌کند.

این تحولات پس از آن صورت گرفته است که امارات و رژیم صهیونیستی با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا عادی‌سازی کامل روابط خود را اعلام کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز