جدیدترین جزئیات از انتخابات آمریکا و نحوه شمارش آراء

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۰۸۲۲۲۵
جدیدترین جزئیات از انتخابات آمریکا و نحوه شمارش آراء
اولین مراکز رأی‌گیری در اکثر بخش‌های «ایندیانا و کنتاکی» ۲:۳۰ بامداد چهارشنبه به وقت تهران بسته خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اولین مراکز رأی‌گیری در اکثر بخش‌های «ایندیانا و کنتاکی» ۲:۳۰ بامداد چهارشنبه به وقت تهران بسته خواهد شد و از آنجایی که ایندیانا همانند دیگر ایالات آمریکا، چندان آراء‌ غیرحضوری برای شمارش نخواهد داشت، احتمالاً نتایج کامل این ایالت همان شب انتخابات اعلام خواهد شد.

در ساعت ۰۳:۳۰ بامداد چهارشنبه به وقت تهران، اکثر مراکز رأی‌گیری در ایالت کلیدی «فلوریدا» بسته خواهد شد. فلوریدا قوانینی برای خود در نظر گرفته تا مقام‌های این ایالت را به شمارش زودهنگام آراء ترغیب کند.

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد ایالت «جورجیا» خیلی سریع نتایج را اعلام می‌کند زیرا شهرستان‌های این ایالت از تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۸ مهرماه) مجوز بررسی آراء‌ غیرحضوری را دریافت کرده‌اند.

در ایالت «کارولینای شمالی»، مسئولان انتخاباتی برآورد کرده‌اند که تا ۸۰ درصد از مجموع آراء به محض پایان رأی‌گیری در ساعت ۴ بامداد به وقت تهران اعلام خواهد شد.

اوهایو چندین هفته برای بررسی آراء زودهنگام زمان داشته است و پیش‌بینی می‌شود که فوراً نتایج را اعلام کند.

بعد از بسته شدن برخی مراکز رأی‌گیری در «میشیگان» و «تگزاس» در ساعت ۴:۳۰ به وقت تهران، رقابت برای ورود به کاخ سفید وارد مرحله سرنوشت‌سازتری خواهد شد.

عمده نتایج در تگزاس در همان شب انتخابات مشخص خواهد شد و کارشناسان می‌گویند پیروزی بایدن در این ایالت می‌تواند تاریخ‌ساز شود.

در ایالت «پنسیلوانیا» احتمالاً نتایج انتخابات تا چندین روز مشخص نخواهد شد زیرا شمارش آراء صندوق‌های پستی در «فیلادلفیا» چندین روز به طول خواهد انجامید.

تعطیلی صندوق‌های رأی‌ در ایالات غربی «کالیفرنیا، اورگن، واشنگتن و هاوایی» ساعت ۰۷:۳۰ به وقت تهران خواهد بود و بنا به گفته کارشناسان نتیجه رقابت نهایی انتخابات آمریکا را مشخص می‌کند.

در ساعت ۹:۳۰ چهارشنبه به وقت تهران، اسراری با پتانسیل شکل‌دهی به تحولات آینده ایالات متحده پرده‌برداری می‌شود. 

تا صبح چهارشنبه، نتایج انتخابات در ایالات جورجیا، اوهایو، کارولینای شمالی، ایالات کلیدی آمریکا و همچنین فلوریدا احتمالاً وضعیت بایدن را تعیین خواهد کرد.

در صورتی‌که ترامپ در تمامی این ایالت‌ها پیروز شود، سه ایالت مهم میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین که شمارش آراء در آنها مدتی زمان می‌برد، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز