جاذبه‌های همدان سفیر بلغارستان را شگفت‌زده کرد

۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۴:۰۹
کد خبر: ۷۲۸۵۲۷
جاذبه‌های همدان سفیر بلغارستان را شگفت‌زده کرد
سفیر بلغارستان با بیان اینکه همکاری خود را با ایران ادامه می‌دهیم، گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که امروز امضا شد، دوستی ما بین ایران چند برابر می‌شود.

به گزارش گروه سیاست‌خارجی و دیپلماسی خبرگزاری برنا، پولدانکوف  در نشست مسئولان کشوری و رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران در استان همدان، اظهار کرد: خوشحالیم که با مدیریت خوب مسئولان این شهر بار دیگر به شهر الوند؛ این منطقه سرسبز و خوش آب و هوا قدم گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه پیشینه تاریخی همدان است که این شهر را به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین تبدیل کرده است، افزود: همدان پتانسیل‌های خوبی برای گردشگری دارد.

پولدانکوف با اشاره به اینکه اجداد همدانیان دارای فرهنگ و دانش و سنت بوده‌اند، یاد آور شد: هنگامی که در مورد همدان مطالعه می‌کردم متوجه شدم 16 درصد توسعه گردشگری دارد و این موضوع نشانگر موفقیت همدان در این زمینه است.

وی با بیان اینکه امروز توانستیم از مناطق گردشگری این شهر به ویژه غارعلیصدر بازدید کنیم، اضافه کرد: شما همدانی‌ها باید این فرصت را غنیمت شمرده و از آن به عنوان پله‌های ترقی در توسعه گردشگری استفاده کنید؛ چرا که این مهم در اقتصاد شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

سفیر بلغارستان با اشاره به اینکه توسعه گردشگری توسعه تجارت را به دنبال دارد، اظهار کرد: خوشحالیم که می‌بینیم از اتاق بازرگانی در این جمع حضور دارند، این موضوع سبب همکاری هرچه بهتر ما با اتاق بازرگانی ایران است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من شما را برای ادامه مسیری که در پیش گرفته‌اید تشویق می‌کنم.

 

نظر شما