خامسیان در گفت‌وگو با برنا:

جریان احمدی‌نژاد به دنبال ارتباط با اصلاح‌طلبان است

۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۵:۰۲
کد خبر: ۲۷۷۷۳۸
جریان احمدی‌نژاد به دنبال ارتباط با اصلاح‌طلبان است
خامسیان: مشخصا جریان احمدی نژاد برای احیای خود نیاز به ارتباط گیری با جریان های موجه سیاسی از جمله جریان اصلاح طلب دارد.

درحالیکه عبدالرضا داوری از اعضای اصلی تیم رسانه‌ای طیف احمدی‌نژاد مدعی دیدارهای اصلاح‌طلبان با احمدی نژاد شده است، علیرضا خامسیان فعال رسانه ای و سیاسی اصلاح طلب این اظهارات را ادعا و شایعه می داند و معتقد است جریان های اصیل حزب اصلاح‌طلبی با هویت خود علاقه ای به ارتباط با جریان احمدی نژاد ندارد. مشخصا جریان احمدی نژاد برای احیای خود نیاز به ارتباط گیری با جریان های موجه سیاسی از جمله جریان اصلاح‌طلب دارد پس دست به شایعه سازی می‌زنند.

علیرضا خامسیان تاکید کرد: آقای داوری برای اینکه فرار رو به جلو کند مدعی تماس اصلاح‌طلبان با آقای احمدی‌نژاد شده ولی من اطلاع دارم هیچ نوع تماسی چه تلفنی و چه حضوری جریان های اصیل اصلاح‌طلبی با هویت اصلاح طلبی با آقای احمدی نژاد نداشتند و بالعکس این جریان ایشان بوده که تلاش دارد با اصلاح طلبان به نوعی ارتباط برقرار کند و در سال گذشته هم تلاش هایی از دفتر احمدی نژاد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: جریان اصولگرا که احمدی نژاد نیز بخشی از این جریان محسوب می شوند تلاش زیادی برای احیای خود دارند و مخصوصاً جریان احمدی نژاد جریانی نیست که اکنون فعال و زنده و پویا محسوب شود به همین دلیل چنین ادعاهایی از سوی این طیف می شود.

این اصلاح طلب افزود: بعد از ریاست جمهوری احمدی نژاد و اتفاقاتی که در دو سال آخر ریاست جمهوری وی افتاد هم حاکمیت نسبت به این جریان با سوء ظن نگاه می کند هم پایگاهی نزد افکار عمومی ندارد به همین دلیل نیاز به احیا و نشان دادن خود به افکار عمومی دارد و با توجه به پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان آقای احمدی نژاد تمایل دارد با اصلاح طلبان ارتباط برقرار کند.

این فعال رسانه ای تصریح کرد: در سال گذشته هم تماس هایی از دفتر ایشان با برخی از دفاتر شخصیت های اصلاح طلب انجام شد البته فی النفسه ارتباط غیر تشکیلاتی بین شخصتی های سیاسی مذموم نیست همانطور که می بینید در مراسم های ختم خیلی از چهره های سیاسی که گرایش سیاسی یکسانی با صاحب مجلس دارند حضور پیدا می کنند.

خامسیان افزود: مشخصا جریان احمدی نژاد برای احیای خود نیاز به ارتباط گیری با جریان های موجه سیاسی از جمله جریان اصلاح طلب دارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان گفت: جریان های اصیل حزب اصلاح طلبی با هویت خود علاقه ای به ارتباط با جریان احمدی نژاد ندارد چرا که در دوران وی هزینه های زیادی پرداختند و محدودیت های زیادی برای اصلاح طلبان ایجاد شد و از خاطر مردم نیز پاک نخواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز