ارزش معاملات فرابورس ۱۸۰۰ میلیارد ریالی شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۷:۳۸
کد خبر: ۲۸۲۶۵۲
ارزش معاملات فرابورس ۱۸۰۰ میلیارد ریالی شد
ارزش معاملات بازارهای فرابورس امروز سه شنبه به مرز یک هزار و 800 میلیارد ریال رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از فرابورس ایران، معاملات 15 اردیبهشت ماه 1394 بازار فرابورس، با خرید و فروش 119 میلیون و 480 هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 799 میلیارد و 920 میلیون ریال پایان یافت.

امروز شاخص فرابورس( آیفکس)با اندکی کاهش به رقم 723.27 واحد رسید و سهام پتروشیمی جم بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشت.

ضمن اینکه فولاد هرمزگان جنوب با معامله 27 میلیون و 200 میلیون سهم به ارزش 40 میلیارد و 840 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص داد.

بیشترین افزایش قیمت روز جاری مربوط به افزایش قیمت سهام شرکت های افرانت، مهندسی صنعتی روان فن آور و گسترش سرمایه گذاری ایرانیان بود و در سوی دیگر بازار شرکت های نیرو سرمایه، پالایش نفت شیراز و قند قوچان شیروان و بجنورد با بیشترین کاهش قیمت مواجه شدند.

در بازار اوراق با درآمد ثابت 209 هزار و 190 ورقه مشارکت نارنجستان معامله شد و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله(ETF)نیز به صندوق سرمایه گذاری نسیم با معامله 125 هزار سهم اختصاص یافت.

این گزارش می افزاید، شرکت تولید مواد ویژه لیا پس از احراز تمام شرایط پذیرش از امروز به عنوان یکصد و شانزدهمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ های فرابورس ایران قرار گرفت.

این شرکت با سرمایه 80 میلیارد ریالی، زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران بودده و در زمینه تولید الیاف بریده شده و تیشوی فایبرگلاس فعالیت دارد.

شرکت لیا با نماد'شلیا'در گروه محصولات شیمیایی و زیرگروه تولید نخ های مصنوعی قرار گرفته و پنجاه و چهارمین شرکت در بازار دوم فرابورس به شمار می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز